וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מתחיל בתיק הלידה: ההבדלים הגדולים בין ילד ראשון לילד חמישי

בשיתוף שטראוס, בשיתוף שטראוס

29.4.2019 / 8:44

הבכור שומע באך ובן הזקונים רוקד עם סטטיק ובן אל - וזאת רק דוגמה קטנה. רביטל ויטלזון יעקבס, סטנדאפיסטית, כותבת, אושייה בוואטסאפ של הגן ואמא לחמישה ילדים, מספרת מהם ההבדלים בגידול ובחינוך בין ילד ראשון לילד חמישי

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

האהבה שלנו לילדים אינה יודעת גבול וכל הורה עושה את מיטב יכולתו כדי לתת לקטנטנים את הטוב ביותר, אבל עם יד על הלב, הזמן והניסיון עושים את שלהם ויש כמה הבדלים בין מה שמקבל הילד הראשון לבין מה שמקבלים הבאים אחריו.

ברור שכהורים לילד שני, שלישי ויותר אנחנו כבר מנוסים יותר וכבר לא חוזרים על אותן טעויות, מצד שני, אפשר להודות שההשקעה בילד הראשון היא רבה יותר לעומת הילד החמישי, שלפעמים נדמה כאילו הוא כבר "מגדל את עצמו".

רביטל ויטלזון יעקבס, סטנדאפיסטית, כותבת, אושייה בוואטסאפ של הגן ואמא לחמישה ילדים, יודעת היטב מהם ההבדלים בגידול ובחינוך בין ילד ראשון לילד חמישי. זה מתחיל כבר בתיק הלידה שבתחילת ההורות הוא מאובזר לעילא ומכיל כל מה שצריך - וגם לא תמיד צריך - ללילדה הראשונה ואילו בלידה החמישית ההורים כבר בעלי פרופורציות אחרות. וכך זה נמשך גם כשהילדים גדלים. אבל יש דברים שגם אצל הבכור וגם אצל בן הזקונים אינם משתנים. אולי הצעצועים ברובם כבר התחלפו והבגדים שעברו בירושה כבר בתבלו, אבל כשמדובר באוכל כיפי, נוצרת מסורת נחמדה. הגמדים שאכל הילד הראשון מתוך גביעים מקבלים אצל הילד החמישי טוויסט עדכני והוא אוכל את הגמדים מתוך אריזת סקוויז חדשה, שלא דורשת כפית ולא פחות - משאירה אותו נקי. כנראה שיש לא מעט הבדלים בין ילד ראשון לחמישי, אבל כשזה נוגע לטעמים של ילדות יש דברים שלא משתנים.

בשיתוף שטראוס, בשיתוף שטראוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully