וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל האמת בפרצוף: כריסי טיגן מדברת על משקל ודיכאון לאחר לידה

הדוגמנית והמגישה כתבה בטוויטר שהיא נושאת עליה 10 ק"ג עודפים מאז ההריון של בנה מיילס שנולד לפני פחות משנה, וסיפרה כי לאחר לידת בתה הבכורה רזתה הרבה ומהר משום שהיתה בדיכאון. הרשת כצפוי, לא מפסיקה לפרגן לה

כריסי טיגן. GettyImages
נראית נהדר גם עם 10 ק"ג אקסטרה. טיגן/GettyImages

אחרי שהראתה לעולם איך באמת נראית אישה אחרי לידה (גם אם היא סלבריטאית הוליוודית זוהרת) וחשפה את המציאות של הנקה ושאיבה כריסי טיגן חולקת עם העולם והעוקבים שלה עוד פיסת מציאות מחיי האימהות: המשקל של ההריון שמסרב לרדת והתמודדות עם דיכאון לאחר לידה. והרשת לא מפסיקה לפרגן לה על זה.

טיגן בת ה-33 היא דוגמנית ומגישת טלוויזיה והיא נשואה לזמר ג'ון לג'נד, לשניים שני ילדים משותפים: לונה בת ה-3 ומיילס בן ה-10 חודשים. טיגן ילדה את מיילס במאי 2018 ולדבריה, היא לא רזתה לאחר לידתו באותה מידה כמו שרזתה לאחר לידת בתה הבכורה ובסוף השבוע האחרון היא גם חשפה למה זה קרה.

עוד בנושא:
תמונת הנקה חדשה של כריסי טיגן משגעת את הגולשים
כריסי טיגן מעלה סלפי עם משאבת הנקה בשמלת ערב ואיפור מוקפד
כריסי טיגן - הדוגמנית שעיצבנה את טראמפ ונחסמה בטוויטר

כריסי טיגן מניקה ילדים מיילס לונה. אינסטגרם, צילום מסך
"מעדיפה את הקילוגרמים העודפים ואת ההרגשה שיש לי עכשיו". טיגן/צילום מסך, אינסטגרם

"איך את אוכלת ככה?? - בעיקרון יש עלי 10 קילוגרמים יותר ממה שהיו עלי לפני ההריון עם מיילס. הוא בן 10 חודשים ולא הצלחתי להוריד את הקילוגרמים האחרונים שהעליתי בהריון, כי אני פשוט אוהבת אוכל יותר מדי" כתבה טיגן בטוויטר, והוסיפה כי היא עדיין לומדת להתרגל לגופה החדש. "אני רק לומדת להשלים עם ה'נורמלי' החדש שלי, אחרי שהתרגלתי להיות במשקל מסויים במשך כל כך הרבה זמן".

בציוץ נוסף שכתבה בעקבות הראשון היא חשפה עוד פרט אישי: "הכי רזה שלי היה אחרי שילדתי את לונה. דיכאון אחרי לידה. אני מעדיפה את הקילוגרמים העודפים ואת ההרגשה שיש לי עכשיו".

על פי ההערכות והנתונים, דיכאון לאחר לידה משפיע על 10 אחוזים מהנשים בטווח של שנה מהלידה.

מגיבות ומגיבים רבים במדיה החברתית הגיבו בחיוב רב לציוציה של טיגן, אחת כתבה: "דיכאון לאחר לידה זה מפלצת. ולמרות שהייתי אז הכי רזה שהייתי אי פעם, הייתי גם יותר אומללה מאי פעם. את מדהימה שאת מקבלת את האני החדשה והבריאה שלך". ואילו מגיבה אחרת כתבה: "זה ממש מרענן לראות מישהי שאומרת את זה. תודה לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully