וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבעוני שהתוודה בשידור חי: התחלתי לאכול בשר והצלחתי לגמור אחרי חודשים

10.3.2019 / 8:24

טים שיף, סמל לטבעונות ואורח חיים בריא, העלה סרטון ביוטיוב והתוודה בלב כבד בפני עוקביו: "המצב הבריאותי שלי לא היה טוב. לא הצלחתי להגיע לשפיכה עד שאכלתי בשר. אני מרגיש חזק ובריא יותר עכשיו"

YOUTUBE- Tim Shieff

בסרטון - לפני ארבע שנים הוא עשה פארקור כדי להוכיח את כוחה של הצמחונות

תכירו את טים שיף, גיבור של ממש בעולם הטבעונות, או לפחות היה כזה. שיפ הוא סמל לאורח חיים בריא, הוא הופיע בתכנית "נינג'ה אמריקאי" והיה מודל לחיקוי - עד שיצא בווידוי מסעיר בוידאו שהעלה ליוטיוב. "בלילה הראשון אחרי שאכלתי ביצים וסלמון במשך 35 ימים - היה לי חלום רטוב", חשף שיף ל-180 אלף העוקבים שלו, "אני חייב להיות כן ולומר שלא הצלחתי להגיע לשפיכה כבר חודשים. החלטתי לחזור לאכול בשר ולצרוך מוצרים מן החי. יש בזה משהו טבעי. אני חייב לצאת עם זה החוצה ולחיות עם זה בשלום".

טים חשף שהוא סבל מבעיות בריאותיות כתוצאה מהדיאטה הטבעונית שלו. "היו לי בעיות עיכול, דיכאון, עייפות וחוסר אנרגיה". שיף התייחס לכך שהוא אפילו לא הצליח לעשות שכיבות שמיכה מבלי לסבול מכאבים. הוא ניסה מספר דיאטות כדי להתמודד עם הבעיות שלו. זה כלל פירות, מוצרים עם הרבה שומן, מעט שומן, הרבה חלבונים ומה לא.

צפו בו תוהה: האם אני עדיין טבעוני?

המוצא האחרון שלו היה לעשות דיאטת ביצים וסלמון במשך 35 ימים, אבל להפתעתו זה גרם לו להרגיש חלש ורעב. ואז, כשהוא על סף דיכאון וייאוש הוא החליט להכניס גם מוצרי בשר לתזונה שלו. הוא תיאר את השינוי הזה כ"משבר זהות רציני", אבל הודה שהרגיש בריא יותר.

בשלב הזה טים גם התוודה: "הצלחתי להגיע לשפיכה לראשונה אחרי חודשים". כתוצאה מהשינוי הקיצוני הזה טים איבד הסכם חסות עם חברת ביגוד גדולה, שהדובר שלה אמר: "טים היה במשך זמן רב השראה ודוגמה לטבעונות, אבל סגנון החיים שלו השתנה ולא היינו יכולים להשלים עם זה". אז אולי זה פגע בו כלכלית, אבל הבריאות חשובה יותר, הלא כך?

וידוי מסעיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully