וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש בנות ובן: בת 25 ילדה שביעייה בלידה טבעית

אירוע רפואי נדיר ומפתיע בעירק: צעירה ילדה שבעה תינוקות בריאים בלידה טבעית לחלוטין. הרשויות מסרו כי מצבם הבריאותי של האם וכל התינוקות טוב. אבי השביעייה: "לא תכננו להרחיב את המשפחה"

צעירה בת 25 ילדה שביעיית תינוקות - שש בנות ובן אחד - בלידה טבעית לחלוטין. הלידה הנדירה התרחשה בבית חולים במחוז דיאלי בעירק, ומדובר ככל הנראה בלידת השביעייה הראשונה בהיסטוריה של המדינה. דובר מטעם רשות הבריאות המקומית מסר כי האם וכל התינוקות בריאים לחלוטין.

אביהם של התינוקות יוסוף פאדל אמר כי הוא ואישתו לא תכננו להרחיב את המשפחה וכעת יש להם 10 ילדים קטנים לטפל בהם (השביעייה מצטרפת לשלושה ילדים שכבר היו לבני הזוג). בתמונות המעטות שהתפרסמו ניתן לראות ארבעה מהתינוקות הקטנטנות שוכבות זו לצד זו בעריסה אחת, חיתוך חבל הטבור של אחת מהתינוקות וכן, תמונה של 7 עריסות ניצבות בשורה ארוכה, זו לצד זו, בתינוקיית בית החולים העירקי.

עוד בנושא:
13 דברים שאת מתה לדעת על לידה, אבל מפחדת לשאול
מה זה היפנובירת'ינג ולמה מייגן מרקל רוצה ללדת ככה?
מקרה נדיר: תאומים, אבל משני אבות שונים

לידת שביעייה שמסתיימת בלידת 7 תינוקות חיים היא אירוע רפואי נדיר למדי, ולכן הלידה הזאת זוכה לסיקור עולמי נרחב ביותר. שביעיית התינוקות הראשונה בהיסטוריה ששרדה בשלמותה את הלידה נולדה בשנת 1997 לבני הזוג קני ובובי מקוי מקרלייל, איווה שבארה"ב. במקרה ההוא השביעייה נוצרה כתוצאה מטיפולי פוריות שעברה האם בובי, ובני הזוג סרבו לעבור דילול עוברים לאחר שנודע להם כי ההפריה הובילה לשבעה עוברים.

גם במקרה ההוא זכו ההריון ולאחר מכן גם הלידה לסיקור תקשורתי נלהב בכלי תקשורת מרחבי העולם. נשיא ארה"ב דאז ביל קלינטון התקשר לברך את הזוג על הלידה בעצמו, ואילו אופרה ווינפרי הזמינה אותם להתארח בתכניתה שם הם זכו לתרומות ומתנות רבות מחברות וארגונים שסייעו להם להתמודד עם האתגר של גידול 7 ילדים. בין השאר הם קיבלו במתנה בית רחב ידיים, מכונית משפחתית עם מקומות ישיבה רבים, אספקת חיתולים לשנתיים ומלגות ללימודים במכללה עבור כל אחד משבעת הילדים והילדות. ספק אם בני הזוג פאדל העירקיים יזכו לאותה התגייסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully