וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן לשבור כמה מיתוסים על אימון מתקדם

בשיתוף תנובה, בשיתוף תנובה

20.1.2019 / 6:50

בואו נדבר תכלס, העבודה הקשה שאתם משקיעים בחדר הכושר לא תמיד משתלמת ולא תמיד קל להבין למה. מסתבר שלא תמיד צריך להשקיע רק באימוני אירובי כדי למקסם את שריפת השומן ויש פתרונות פשוטים יותר להגדלת כמות החלבון בכל ארוחה

תוכן שיווקי - אסור להשתמש!!!

בסרטון: מיתוסים שממש לא עושים לכם טוב ושווה לשנות

הפכתם את האימון הגופני לחלק בלתי נפרד מהשגרה היומית שלכם ואתם בטח חושבים שאי אפשר להפתיע אתכם. אז זהו, שכן. גם ספורטאים ותיקים יכולים ללמוד דבר או שניים שיכול לעזור להם למקסם את תוצאות השעות הרבות שהם משקיעים בספורט.

תהליך שריפת השומן למשל מחייב שילוב של שני סוגי פעילויות: אימון אירובי ואימון כוח. בעוד שהאימון האירובי מעלה את קצב שריפת הקלוריות רק בזמן האימון עצמו, אם תקפידו על אימוני כוח תבנו שרירים חזקים שישרפו קלוריות בכל שעות היממה, אפילו בזמן מנוחה.

אם הבריאות שלכם חשובה לכם, אתם בטח מצויים בתנועה מתמדת. זה מצוין אבל לא תמיד נכון. אם אתם מתאמנים באופן קבוע ולא ישנים מספיק, אתם תגרמו נזק לרקמות השריר ולגוף שלכם. הקפידו על שינה איכותית מדי לילה במשך 7-8 שעות ותבחינו בתוצאות טובות גם על ההליכון.

כולם יודעים שלצד הספורט צריך להקפיד על תזונה נכונה. אתם בטוח מרבים באכילת חלבון איכותי שמסייע לכם להתחזק ולאחות את השרירים הכואבים אחרי אימון מאומץ. אם אתם אוכלים מדי פעם חזה עוף או משלבים טונה בסלט הקטן של הצהריים, זה טוב אבל לא מצוין. כמות החלבונים היומית הנחוצה למתאמנים היא 1.2 גרם לכל ק"ג משקל גוף, כלומר כ-20 גרם חלבון בממוצע בכל ארוחה. מוצרי GO מכילים 20 גרם חלבון - פי שלושה ממוצר חלב רגיל. כך שכבר בארוחה אחת אפשר להעצים את תוצאות האימון הקשוח שביצעתם. שווה, לא?

בשיתוף תנובה, בשיתוף תנובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully