פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      בלי לפחד מהגשם: זאת שגרת האימונים שלכם בחורף 2019

      אם שגרת אימונים מסודרת היא חלק בלתי נפרד מהיומיום, לא פוסחים עליה גם כשהמעלות יורדות. יצאנו לבדוק איך אתם אוהבים את האימון שלכם, האם אתם מוותרים לעצמכם לפעמים כשקר וגשום והאם אתם מקפידים על צריכת חלבון אחריו

      בלי לפחד מהגשם: זאת שגרת האימונים שלכם בחורף 2019
      מערכת וואלה! NEWS בשיתוף תנובה

      גם בגשם ובקור, מי שמבין את החשיבות של פעילות גופנית לא מוותר עליה ומשתדל לשמור עליה מדי יום. אבל גם אם השכלתם לצאת החוצה או שהחלטתם להשקיע באימון אינטנסיבי בסלון, חשוב לעשות את זה נכון. השרירים שלכם זקוקים לתשומת לב מיוחדת ולהזנה טובה אחרי אימון, כל השנה. הסוד טמון בצריכת חלבונים. הם ממלאים תפקיד חיוני בשמירה על גוף בריא, חזק ומאוזן, במיוחד עבור ספורטאים נמרצים שחייבים חלבון איכותי שיסייע להם אחרי אימון גופני לאחות קרעים מיקרוסקופיים בשריר שיכולים להיווצר במהלך אימון מאומץ.

      כמות החלבונים היומית הנחוצה למתאמנים היא 1.2 גרם לכל ק"ג משקל גוף, כ-20 גרם חלבון בממוצע בכל ארוחה. חשוב להדגיש שלא כל החלבונים שווים, והשרירים זקוקים לחומצות אמינו ספציפיות וכדאי לבחור אותן בחוכמה. אחת מהחומצות האלה היא הלאוצין, שחיונית באופן מיוחד לוויסות רמות הסוכר בגוף, ומתאימה במיוחד לאנשים שמעוניינים לשמור על אחוזי שומן נמוכים בגוף ומסייעת להגברת האנרגיה בשרירים. כדי לגרות את השריר לבנות את עצמו דרושה כמות של 2 גרם לאוצין בארוחה.

      משקאות יופלה GO ויוגורט GO מכילים 20 גרם חלבון ו-2 גרם לאוצין - פי שלושה ממוצר חלב רגיל. המוצר גם עשיר במגנזיום, סידן, אשלגן וזרחן, וכן דל בלקטוז ולכן הם עשויים להוות פתרון מעולה לארוחה מזינה אחרי אימון. יצאנו לבדוק האם אתם מרשים לעצמכם לדלג לפעמים על אימון בגלל תנאי מזג אוויר ומה אתם אוהבים אוכלים אחריו