וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תפחיתי את הסיכון לחלות בסרטן השד

מוגש כשירות לציבור באדיבות רוש פרמצבטיקה, בחסות רוש פרמצבטיקה

31.1.2019 / 7:33

כיום חיות בישראל כ-22 אלף נשים שאובחנו עם סרטן השד, החלימו או עדיין מתמודדות, ומדי שנה מצטרפות למעגל הזה כ-5,500 נשים חדשות. אז הזמנו לאולפן את המומחיות של האגודה למלחמה סרטן כדי ללמוד איך להפחית את הסיכון לחלות בסרטן הזה ולהגדיל את סיכויי הריפוי

וידאו של האגודה למלחמה בסרטן על סרטן השד/בחסות חברת רוש פרמצבטיקה

סרטן השד היא המחלה הממאירה השכיחה ביותר בקרב נשים בישראל, ומדובר בנתון מאוד מדאיג. כדי ללמוד איך ניתן להפחית את הסיכון לחלות בסרטן השד, ולהגדיל את סיכויי הריפוי במקרה הצורך, הזמנו לאולפן וואלה! NEWS את המומחיות של האגודה למחלה בסרטן.

מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, מסבירה כי גורם הסיכון הראשון לסרטן השד הוא גיל, לכן מגיל 50 יש לבצע בדיקות ממוגרפיה. גורמי סיכון נוספים הם אלכוהול, עישון וחוסר בפעילות גופנית. "זה אומר שיש מספיק דברים שאפשר לעשות כדי להפחית את הסיכון, וכמובן להגדיל את הסיכוי לריפוי אם וכאשר מתגלה המחלה, כי כאשר מאובחנים בשלב מקודם סיכויי הריפוי הם 90 אחוזים ויותר", אומרת זיו.

מירב דמארי, מנהלת מחלקת הסברה, מידע וקידום בריאות באגודה, מוסיפה כי כאשר אישה מאובחנת בסרטן השד היא יכולה לפנות לאגודה שם יעטפו אותה במידע חשוב שיסייע לה. "אנחנו רוצים שהחולה תתרכז בטיפולים ובדרך להחלמה ופחות בבירוקרטיה, ולכן אנחנו כאן כדי לסייע", אומרת דמארי. אורית שפירא, מנהלת מחלקת שיקום ורווחה באגודה, מוסיפה כי לחולי סרטן יש סל של זכויות וסל של שירותים שחשוב להכיר.

צפו בראיון המלא באולפן וואלה! NEWS

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האגודה למלחמה בסרטן

מוגש כשירות לציבור באדיבות רוש פרמצבטיקה, בחסות רוש פרמצבטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully