וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלמתם ששכבתם עם הבוס? זה מה שהחלומות הכחולים שלכם אומרים

20.11.2018 / 8:35

לא כל חלום אירוטי מעיד על הרצון שלכם לשכב עם הפרטנר מהחלום. פסיכותרפיסטית טוענת שהאדם איתו אתם מקיימים יחסי מין בחלומות מעיד הרבה על עצמכם ועל הרצונות והשאיפות שלכם בחיים. הנה הפרשנות המלאה שלה

חמש עובדות על חלומות/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - חמש עובדות על חלומות

כולנו חולמים חלומות אירוטיים - ולא תמיד מככב בהם בן או בת הזוג שלנו. במקרים רבים פרצופים מוכרים אחרים זוחלים לתוך החלומות המלוכלכים שלנו. לעיתים מדובר באנשים שאנחנו חושקים בהם גם ביומיום ולעיתים באנשים שמעולם לא חשבנו בכלל על האופציה להיכנס איתם למיטה. מן הסתם, אלו הנחשקים שמופיעים אצלנו בחלום מגשימים עבורנו פנטזיות מיניות, אולם אלה שגורמים לנו להתעורר מבולבלים ולתהות "מה לעזאזל קרה לי עכשיו? ואיך אני הולך להסתכל על האדם הזה הבוקר?" מופיעים שם מסיבות אחרות לגמרי. אנחנו כאן כדי לבחון את הסוג השני.

הפסיכותרפיסטית ויועצת הזוגיות הילדה בורק טוענת שיש הסבר הגיוני לכל סוגי החלומות הכחולים שלנו. "חלומות אירוטיים לא בהכרח נועדו להגשמת פנטזיות ואינם בהכרח מהנים", היא סיפרה לקוסמופוליטן, "לפעמים הפרטנר שלכם בחלום הוא אדם שבחיים לא הייתם נכנסים איתו למיטה. עד כמה שזה ישמע לכם מוזר, לחלומות על סקס יש לעיתים קרובות פרשנות שאינה קשורה בכלל לסקס. אלה יכולים לעיתים להצביע על רגשות פנימיים אחרים - שאינם מתקשרים ספציפית לפרטנר החלומי שלכם אלא לתכונות שהוא מייצג".

אישה עם מבט מפתה. ShutterStock
חולמים על סקס עם הבוס אבל הוא בכלל לא עושה לכם את זה? זאת הסיבה/ShutterStock

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully