וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה תוכלו לגלות מהן הפנטזיות המיניות הסודיות ביותר של כל אחד

18.11.2018 / 9:02

מחקר חדש גילה קשר ישיר בין מאפייני אישיות לפנטזיות מיניות. דרך מאפייני האישיות של בן הזוג שלכם, תוכלו כעת לגלות מהן הפנטזיות המיניות הכי נסתרות שלו, למקרה שהתביישתם לשאול

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בסרטון - כמה פעמים יש לקיים יחסי מין כדי להיות מאושרים?

לכולנו יש פנטזיות מיניות לא ממומשות (טוב, אולי אצל כמה ברי מזל הן דווקא כן מומשו) אבל רובנו נוטים להסתיר אותן מאחרים כי רובן, אם נודה באמת, די מביכות. מחקר חדש מצא קשר ישיר בין מאפיינים מסוימים באישיות שלנו לפנטזיות המיניות הכי כמוסות שלנו - כך שהחל מהיום תוכלו לחשוף את הפנטזיות המיניות של כל מי שתרצו - דרך מאפייני האישיות הבולטים שלו. זה גם נשמע הגיוני: לחובבי אתגרים ודאי יש פנטזיות מיניות נועזות יותר מחובבי השגרה - ומצד שני, זה גם הגיוני שלכל המופנמים והביישנים יש פנטזיות מיניות נועזות במיוחד, כי אתם יודעים מה אומרים עליהם: "שקטים שקטים... עד שזה מגיע למיטה".

אולם כעת, כל מה שהנחנו מקבל בסיס מחקרי. ג'סטין ל. להמילר ערך מחקר בהשתתפות 4,000 אמריקאים בגילאי 18 עד 87, כשהוא מכסה מגוון רחב של רקעים חברתיים, כלכליים ואתניים - ונטייה מינית. במחקר, שחפר עמוק לתוך משמעות הפנטזיות המיניות שלנו, התבקשו המשתתפים לתאר את הפנטזיה המינית הגדולה ביותר שלהם במילים שלהם, כמו גם לענות על שאלות הנוגעות לפנטזיות שלהם. לאחר מכן הם התבקשו למסור פרטים על אישיותם, כדי לבחון את הקשר שבין הפנטזיות המיניות ל-5 תכונות מובילות: מוחצנות ומופנמות, נכונות להתנסות, מצפוניות, אכפתיות ונוירוטיות. המחקר פורסם בספר "Tell Me What You Want". מוכנים לחשוף את הפנטזיות הכמוסות ביותר שלכם?

שני גברים ואישה, סקס, שלישייה. ShutterStock
מה הן הפנטזיות המיניות הכמוסות ביותר שלכם?/ShutterStock

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully