וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרומת זרע: איך מתחילים וכיצד בוחרים?

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף אסותא, אסותא

14.11.2018 / 7:46

הריון בעזרת תרומת זרע הוא כבר מזמן עניין שבשגרה. נשים רבות פונות למאגרים פוטנציאלים בדרכן להפוך לאימהות. איך יודעים באיזה תורם כדאי לבחור ואיך התהליך מתבצע? צפו בסיור באסותא סופרם

מערכת וואלה!

הטכנולוגיה בתחום הפוריות הולכת ומתקדמת, ומאפשרת הרבה מאוד בחירה בדרך להורות המיוחלת. אחת מאותן אפשרויות בחירה היא שימוש בתרומת זרע בדרך להפוך לתא משפחתי.

איך זה עובד? לפני תחילת התהליך האם המיועדת עוברת סדרה של בדיקות רפואיות שיבטיחו שהיא יכולה לצלוח אותו. צוות בנק הזרע מלווה את האם לעתיד בבחירה בכל העת בעזרת מתאמת מטעמו שתסייע לה לבחור תרומת זרע שתתאים להעדפותיה.

חשוב לציין שכל תורמי הזרע עוברים סינון קפדני הכולל בדיקות גנטיות נרחבות, בדיקות דם מקיפות, בדיקת איכות הזרע וראיון אישי עם צוות הבנק. לא כל אחד יכול להיות תורם , רק לאחר שהמועמד עמד בכל התנאים הוא יכנס למאגר.

הרכב ותמהיל המאגר משתנה ופותח בפני הנשים את כל האפשרויות למגוון של תורמים. ישנם תורמים מהארץ וגם מחו"ל. תרומות זרע של ישראלים יישארו תמיד אנונימית וסגורות. תרומה מחו"ל מאפשרת גם שימוש בזרע שמקורו בתורמים גלויים. זאת כדי שכל אחת תוכל למצוא את התרומה המתאימה ביותר עבורה.

חשוב לציין שהתהליך החשוב הזה מתבצע בבקרה מלאה וקפדנית שנועדה להבטיח את הצלחת הטיפול.


לפרטים נוספים ניתן לפנות לאסותא סופרם בטלפון 03-7644744 או במייל superm@assuta.co.il

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף אסותא, אסותא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully