וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטת החלומות: כך תשדרגו את המקום שבו אתם מבלים שליש מהחיים שלכם

וואלה! NEWS בשיתוף הולנדיה, וואלה! NEWS בשיתוף הולנדיה

14.10.2018 / 8:20

למה בעוד כמה שנים נישן כולנו על מיטות מתכווננות? איך לבחור את המזרן הנכון? וכיצד יוצרים שינה אפקטיבית? אבי ברססט, מומחה לשינה ומנכ"ל ובעלים של חברת הולנדיה, התארח באולפן וואלה! NEWS וסיפר לנו כיצד התקדם עולם השינה ומה יש לדעת לפני שרוכשים מיטה ומזרן

צילום מסך

בערב ראש השנה 2018 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כמה נתונים מעניינים על הרגלי השינה של הישראלים. מסתבר ש-17 אחוזים מדווחים שהם ישנים עד 5 שעות בלילה, 29 אחוזים ישנים 6 שעות, 29 אחוזים ישנים 7 שעות ו-25 אחוזים ישנים 8 שעות ומעלה.

"יש חשיבות גדולה לסוג המזרן עליו אנחנו ישנים", אומר אבי ברססט, מומחה לשינה ומנכ"ל ובעלים של חברת הולנדיה, "זה המקום שבו אנחנו מבלים לפחות שליש מחיינו ואנחנו רוצים לדעת שאנחנו שוכבים על הדבר הנכון".

מיטה של הולנדיה. יח"צ,
מתוך קולקציית Hollandila4all/יח"צ

כדי שנישן טוב המיטה והמזרן חייבים ליצור עבורנו תנאים טובים לשינה אפקטיבית. "זו שינה שצריכה למלא לי את המצברים מחדש", מסביר ברססט, "המוח צריך לנוח והשרירים צריכים מנוחה פיזית. אדם מסתובב בממוצע כ-80 פעמים בלילה אבל אם השינה אפקטיבית זה יורד אפילו לעשר פעמים, כי מזרן טוב מקבל אותנו אליו ומקבל את הצורה שלנו. זה מזרן בהתאמה אישית. מזרן קשיח מאוד לא טוב למבנה הגוף שלנו".

המיטה והמזרן חייבים להתאים, ורק שילוב נכון יכול ליצור תנאים לשינה טובה. מהבחינה הזו שוק המיטות והמזרנים עובר בשנים האחרונות שינוי גדול. "בעוד עשר שנים יהיו רק מיטות מתכווננות מכיוון שזה הרבה יותר בריא", אומר ברססט, "במיטות אלו מרימים מעט את הרגליים וזרימת הדם טובה יותר. אם פעם חשבו שמיטה מתכווננת היא כדי לראות טלוויזיה אז לא, זה רק הבונוס. אם פעם מיטה מתכווננת נחשבה כמיטה לעשירים אז לא, כי עשינו מערכות שינה שנקראות Hollandila4all, סדרה של ארבע מיטות עם מזרנים וראש מיטה, סטים שלמים שעולים מ-16,990 שקלים ועד 20,000 שקלים. במזרן לא מתפשרים ובמיטה מתכווננת על אחת כמה וכמה. זה מתחיל מהבד, עובר לחומר המילוי וכמובן לקפיצים".

למבחר המיטות והמזרנים של Hollandila4all

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מיטה של הולנדיה. יח"צ,
מתוך קולקציית Hollandila4all/יח"צ
מיטה של הולנדיה. יח"צ,
מתוך קולקציית Hollandila4all/יח"צ
וואלה! NEWS בשיתוף הולנדיה, וואלה! NEWS בשיתוף הולנדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully