וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה לזוג שאכל רק פירות במשך 7 שנים ולא ציחצח שיניים שנתיים?

25.9.2018 / 0:07

טינה שטוקלוסה מפולין וסימון בול מבלגיה נפגשו בבאלי, שם הם הגשימו חלום ועברו לאורח חיים שבו הם אוכלים פירות בלבד. שטוקלוסה, שהשילה מעליה 31 קילוגרמים, העידה: "כשאני אוכלת פרי מדהים, אני מרגישה מדהים. לעולם לא אחזור ל"אוכל רגיל"

הזוג שאוכל רק פירות/fit_shortie_eats

טינה שטוקלוסה, היא מעצבת פנים בת 43, שבמקור גרה בוורשה, פולין. בדצמבר 2013 היא ניסתה דיאטת פירות ומיד ראתה תוצאות, אבל מצאה שקשה לדבוק בדיאטה הזו בגלל הפיתויים שנמצאים בחוץ. כעבור שלוש שנים היא החליטה לעבור לגור בבאלי, שם היא נחשפה לפירות אקזוטיים ושם היא גם פגשה את בן זוגה לעתיד סימון בון, בן 30, מבלגיה. מאז - הם אוכלים אך ורק פירות ומגדלים את הילד שלהם על דיאטה דומה.

השניים העידו על עצמם שהם לא צחצחו שיניים במשך שנתיים משום שלטענתם הם לא זקוקים לזה וגם מבטיחים שהם לעולם לא יחזרו לאכול אוכל "נורמלי". שטוקלוסה השילה מעליה 31 קילוגרמים בעקבות הדיאטה הזו והגיעה למשקל של 51 קילו בלבד. הזוג הצמחוני הזה צורך בין 2,000 ל-4,000 קלוריות ביום. הם אוכלים מעל 30 בננות ביום אחד ומרווים את צמאונם באמצעות מי קוקוס.

זה מה שהיא אוכלת ביום ממוצע

וזה מה שהוא אוכל

"הייתי במשקל עודף במשך רוב חיי הבוגרים, הייתי מכורה לאוכל מהיר והדיאטות הוכיחו את עצמן כיותר חסרות תועלות משנה לשנה", סיפרה שטקלוסה, "כשחיפשתי מידע על שייקים של פירות בפעם הראשונה, מצאתי בחורה ברשת שאוכלת רק פירות ואז מצאתי חבורה של אנשים ברשת שאוכלים בדרך הזו וקוראים לעצמם "פירותנים"'.

"הרוב המכריע שלהם נראה בריא בצורה מדהימה והיתה להם כל כך הרבה אנרגיה והם נראו אתלטים. אני הסתקרנתי והחלטתי לנסות לנסות במשך שבוע דיאטת פירות", סיפרה שטוקלוסה, "הרגשתי מדהים בשבוע הזה, אופטימית, הייתי בהיי, הרגשתי שהלכתי באוויר, זה הרגיש כאילו הייתי מאוהבת בכל דבר. הדיאטה הזו היתה שווה את זה, אפילו רק בשביל המשחק המנטאלי. החלטתי לעולם לא לחזור לאוכל "נורמאלי". יותר קל להגיד את זה מאשר לבצע. בשנתיים הראשונות נשאבתי לאוכל מבושל מאות פעמים. היום מבלי לבצע כמעט פעילות גופנית אני מסוגלת לאכול את אותה הכמות שחבר שלי אוכל ולא להעלות במשקל. כל כך קל לשמור על המשקל כשאוכלים רק פירות".

ככה היא השתנתה מאז שהחלה לאכול רק פירות

ןזה הסיפור שלהם

השניים טוענים שהדיאטה שלהם עשויה לרפא סרטן, דיכאון ומחלות כרוניות. למרות שזו דיאטה עם צריכת סוכר גבוהה, השניים לא צחצחו שיניים במשך שנתיים משום שהם טוענים שהסיבים של הפירות מנקים אותן. לבון ושטוקלוסה יש ערוץ יוטיוב משלהם, שבו הם מצ'וטטים על "ציד" וחיפוש אחרי פירות אקזוטיים. "כשאני אוכלת פרי ממוצע, אני מרגישה ממוצעת. כשאני אוכלת פרי מדהים, אני מסתכלת במראה וחושבת 'מי זו האישה המדהימה שמסתכלת עליי'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully