וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעויות שאתם עושים בחום-גיהינום של הקיץ הישראלי

וואלה! NEWS בשיתוף פריגו, וואלה! NEWS בשיתוף אגיסטן

12.8.2018 / 7:40

החום ביולי-אוגוסט גורם לנו לחבק את המזגנים, אבל כשאנחנו מבלים בחוץ הוא גורם לנו לעשות שטויות. צפו בטיפים של כוכבת הרשת קים אקאפי שימנעו מכם לסיים את הקיץ עם פטריות ברגליים, עור מקומט וטעם של סוכר בפה

צילום מסך

גם אתם נמסים? ברור. איך לא. הקיץ הישראלי הוא כיף טהור עם ים, בריכה, פירות, שקיעות מרהיבות וטיולים. הימים ארוכים ואנחנו רוצים לנצל אותם כמו שצריך לבילויים שונים. אבל הקיץ שלנו גם יודע להכביד ומפעם לפעם לשים עלינו משקולת של 35 מעלות חום ו-70 אחוזי לחות שגורמים לנו להזיע והרבה. כן, אפילו אם עוזבים רק לרגע את המזגן. לכן, בגלל הזיעה, יש כמה הרגלים שכדאי להיפטר מהם בקיץ ובכלל, כדי לשמור על הבריאות שלנו כמו שצריך.

נניח, גרביים. פריט לבוש צנוע זה הוא חשוב מאוד בקיץ. ברור שכיף ללכת בכפכפים או בסנדלים, אבל אם כבר אתם נועלים נעליים, אז אל תשכחו לגרוב גרביים כדי שהזיעה תיספג. וזאת רק ההתחלה. הרי בחום הזה אפשר לשכוח בקלות שיכולים להיגרם לגוף נזקים שונים ומשונים שלא חשבתם עליהם בכלל. אז כוכבת הרשת והפאשינסטה קים אקאפי כאן כדי לספר לכם מה אסור לעשות ומה כדאי לעשות בחום-גיהינום של הקיץ הישראלי - ולצאת ממנו בריאים ושלמים. צפו.

וואלה! NEWS בשיתוף פריגו, וואלה! NEWS בשיתוף אגיסטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully