וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיידק שנלחם ברעב עד מכשיר שמחסל כינים: 11 מוצרים בריאים

17.7.2018 / 12:27

פטריות, כינים, התקפי רעב פתאומיים והרפס - רבים חושבים שלבעיות המציקות האלה אין באמת פתרונות יעילים. למזלכם, עשינו בשבילכם את עבודת התחקיר ומצאנו דרכים לטפל בבעיות האלה ובעוד כמה תופעות מעצבנות

מדפים של משככי כאבים בבית מרקחת בעיר יוסטון שבטקסס, ארה"ב. AP
למה לסבול? בית מרקחת/AP

לכולנו יש את הבעיות הרפואיות הקטנות האלה שמטרידות אותנו מאוד, אבל אנחנו בכל זאת נוטים לטאטא אותן מתחת לשטיח בטענה שאין לנו את האנרגיות או הזמן למצוא להן פיתרון אמיתי. אז כדי להפוך את החיים שלכם לקצת יותר נעימים ובריאים, ריכזנו כמה מוצרים שיעזרו להילחם במטרדים הקטנים שעלולים בבוא העת גם להפוך לצרות גדולות.

החיידק שיילחם ברעב

מנסים בכל הכוח לשמור על המשקל אבל התקפי הרעב גורמים לכם לאבד שליטה ולפשוט על המקרר באמצע הלילה? בשנים האחרונות מתחזקת ההבנה כי לחיידקי המעיים שלנו יש תרומה משמעותית ביותר לוויסות הרעב והשובע. מחקר בנושא הראה כי החיידק הפרוביוטי B-420TM מגביר הפרשה של הורמון שגורם לתחושת שובע. כעת חברת אלטמן משיקה תוסף פרוביוטי בשם Shape המכיל את החיידק ועשוי לסייע לשלוט סוף-סוף בהתקפי הרעב.

מחיר: 119.8 שקלים ל-30 כמוסות.

פרוביוטיקה. זכריה לובימוב,
פרוביוטיק שייפ/זכריה לובימוב

הערכה שתשפר את התזונה

לא תמיד קל לספק לגוף את כל החומרים המזינים הדרושים לו. כדי לסייע לכם במשימה פיתחה חברת ברא צמחים ערכת Super Foods עם שניים מהצמחים הבולטים בתחום: האחד הוא המאקה (ג'ינסנג פרואני), המכיל ריכוז גבוה של גלוקוזינוליטים. אלו תרכובות אורגניות ייחודיות עם השפעות חיוביות ביותר על הגוף. בנוסף מכיל הצמח שיעור גבוה של מינרלים, ויטמינים, חלבונים וסיבים תזונתיים. הצמח השני הוא גרין מגמה - עשב שעורה המכיל בין היתר את הוויטמינים K, C ו-A, חומצה פולית, סידן, ברזל ומגנזיום.

ערכת Super Foods של ברא צמחים. יח"צ ברא צמחים,
ערכת Super Foods/יח"צ ברא צמחים

הפיתרון האלגנטי לאחת המחלות המדבקות ביותר

בין 70 ל-90 אחוזים מאיתנו נושאים את וירוס הרפס סימפלקס (סוג 1), כאשר בין 20 ל-30 אחוזים יפתחו את הסימפטום המביך שלה - פצע קור על השפתיים שאי אפשר להתעלם ממנו. כעת חברת כמיפל עוזרת לכם להתגבר על הבעיה באמצעות תרופה בשם "סוריפקס" שניתן לרכוש ללא מרשם רופא. זהו קרם שקוף שמקל על העקצוץ, מפחית שלפוחיות, מקצר את זמן הריפוי ומונע מהגלד להיסדק. הוא מכיל גם מקדם הגנה SPF 30.

מחיר: 50 שקלים

סוריפקס. יח"צ כמיפל,
סוריפקס/יח"צ כמיפל

התכשיר שמגן מפני כל הסוגים של קרני השמש

למרות שלעיתים נדמה שאנחנו יודעים הכול על נזקי השמש, בשנים האחרונות פורסמו מחקרים חדשים המעידים על נזקים חדשים שלא הכרנו עד עכשיו - כתוצאה מחשיפה לקרינת HEV שכמעט לא נחקרה עד היום. כדי להגן ביעילות מפני הספקטרום הרחב ביותר של קרני השמש, משיקים בד"ר פישר את Ultrasol Spectrum - סדרת מוצרים עם רכיבי הגנה ייחודיים ויעילות קלינית מוכחת. הסדרה כוללת קרם פנים, ספריי שקוף, ספריי תחליבי ותחליב הגנה - כולם מספקים הגנה של SPF50.

מחיר: 59.9 עד 69.9 שקלים

אולטרסול SPECTRUM. יח"צ ד"ר פישר,
אולטרסול Spectrum/יח"צ ד"ר פישר

היתרון שלכם בקרב מול הפצעונים

פצעונים על הפנים נחשבים לאויבים המרים ביותר של בני נוער, אולם במקרים מסוימים המאבק בהם לא מסתיים גם בבגרות. אז מי שסובל מעור שומני הנוטה לפצעונים אולי ישמח לגלות שמותג הקוסמטיקה A-Derma השיק סדרת מוצרים בשם "פיזאק" (Phys-AC). הסדרה מבוססת על שיבולת שוער מזן הריהלבה (Rhealba) וכוללת ג'ל ניקוי, קרם טיפולי ןקרם לחות. המוצרים מווסתים את הפרשת החלב (סבום) על העור, מטפלים בנזקי הפצעונים לעור, מעכבים התרבות חיידקים ומונעים דלקת.

מחיר: 79.9 עד 99.9 שקלים

מוצרי פיזאק. יח"צ A-Derma,
מוצרי פיזאק/יח"צ A-Derma

תחליף החלב שירגיש כמעט כמו המקור

אין ויכוח על כך שחלב אם הוא המזון הבריא ביותר לתינוק, אולם אם כבר נדרש תחליף חלב, חשוב לבחור אותו בקפידה. חברת מטרנה משיקה את "מטרנה גולד" - תחליף חלב המכיל את הרכיב הייחודי HM-O שהוכח במחקרים קליניים כגורם שמפחית זיהומים ומעודד התפתחות חיידקים פרו-ביוטיים במעי התינוק. הרכיב נצמד לחיידקים מחוללי מחלות במעי ובכך מונע את כניסתם למערכת העיכול ומאפשר שגשוג של חיידקים טובים במקומם.

מטרנה גולד. יח"צ מטרנה,
מטרנה גולד/יח"צ מטרנה

הדרך היצירתית לגרום לילד לאכול ירקות

המלחמה עם הילדים על אוכל בריא הופכת קשה יותר מיום ליום? מחקרים מראים שכדי לפתור את הבעיה חשוב להפוך את זמן הארוחה למהנה וחווייתי יותר בעבור הילדים. הצלחות של Corelle מבית קורנינג עשויות מזכוכית מחוסמת שאינה נשברת וניתן לשחק בה ללא חשש. ניתן לצייר עליה פרצופים ולשלב אותם עם ירקות שיאפשרו לילדים ליהנות מהתהליך וגם לראות את העלים והירק באור חיובי יותר.

מחיר: 40 שקלים לצלחת

קולקציית צלחות משקפיים לילדים. יח"צ שקל בית למותגים,
צלחות Corelle לילדים/יח"צ שקל בית למותגים

מעטפת ההגנה המלאה לעיניים שלכם

כולם יודעים שהשמש מזיקה לעור ומסוכנת, אבל לא רבים מייחסים את אותה החשיבות לשמירה על העיניים מפני הנזקים שלה. מרכיבי משקפיים יודעים כמה מתסכל להחליף בין משקפי הראייה למשקפי השמש כל הזמן - וכעת חברת צ'ייס הגרמנית מציעה פיתרון יעיל ושונה לבעיה. החברה מייצרת משקפי ראייה עם טכנולוגיית UVProtect שמקנה הגנה מלאה לעיניים מפני קרינת UV ובכך שומרת גם על העיניים וגם על העור שסביבן מהנזקים המסוכנים של השמש.

העדשות המשקפיים של צייס. יח"צ חו"ל,
המשקפיים של צ'ייס/יח"צ חו"ל

המסכה שתטשטש את הקמטים

מותג הטיפוח הבינלאומי l Raphael Geneve משיק את Royal C - מסכת בד לאפקט מתיחה וזוהר של עור הפנים. המסכה עשויה לטשטש כתמים כהים ולמנוע הופעה של כתמים חדשים על העור. זאת באמצעות קוקטייל ויטמינים הפועל נגד נזקי הגיל בעור. המסכה מכילה גם ויטמין C המספק הגנה נוגדת חמצון, מבהיר את העור ומפחית את נזקי השמש. בנוסף מכילה המסכה גם תרכובת ליפוזומית המלבינה את העור.

מחיר: 95 שקלים

מסיכה לפנים L RAPHAEL GENEVE. יח"צ רונית רפאל,
מסיכת בד לפנים/יח"צ רונית רפאל

הסיר שיעזור לכם לאכול בריא יותר

כשמבשלים אוכל בכלים שאינם עומדים בתקן, חומרים מזיקים עלולים לחדור למזון בטמפרטורות גבוהות. כדי להבטיח שמירה על הבריאות בזמן הבישול, מציגה חברת קורנינג סדרת סירים חדשנית VISIONS DIAMOND - שעשויה מזכוכית אולטרה עמידה לחום שאינה פולטת רעלים בכל סוג של בישול ובכל טמפרטורה. החומר הזה גם מסייע לשמור בצורה טובה יותר על הערכים התזונתיים של המזון ולכן בהחלט נחשב כבחירה בריאה למטבח.

סיר זכוכית. יח"צ קורנינג,
סירי VISIONS DIAMOND/יח"צ קורנינג

הפיתרון למי שמתבייש ללכת בכפכפים

על פי הערכות שונות, אחד מכל ארבעה אנשים בעולם מתמודד עם פטריות בכף הרגל. זהו נגע עקשן שלא תמיד קל להיפטר ממנו והוא לעיתים אף עלול להתפשט בין אנשים ולאזורים נוספים ברגל. כעת חברת כמיפל משיקה את "מיקוסן פרוטקט" - קצף אנטי-פטרייתי המעניק 12 שעות של הגנה לכפות הרגליים מפני הדבקה. הקרם גם מטפל בפטריות הקיימות בכף הרגל, משקם את האזור ומנטרל ריחות רעים.

מחיר: 50 שקלים

מיקוסן פרוטקט. יח"צ מיקוסן,
מיקוסן/יח"צ מיקוסן

המתקן שיזכיר לכם להתגונן מהשמש

כן, כבר הזכרנו כאן כמה פעמים כמה חשוב להתגונן מהשמש וכנראה שגם אתם מודעים לכך היטב בעצמכם, אבל בואו נודה באמת - גם אם אנחנו מכירים את הסכנות, אנחנו לא תמיד מסתובבים עם תכשיר הגנה בהישג יד ומקפידים להימרח בעיקר בים ובבריכה. אז כדי לעזור להגן על הפנים גם בחשיפה יומיומית לשמש, משיקים בד"ר פישר מהדורה מיוחדת של קרם הפנים אולטרסול - עם מתלה מעוצב שיכול להתלבש על תיקי ספורט, תיקי החתלה, עגלות או ילקוטים - ויזכיר לנו להימרח כל הזמן.

מחיר: 29.9 עד 34.9 שקלים

ד"ר פישר אולטרסול. יעל האן,
מתלה לקרם הגנה/יעל האן

המכשיר שיעזור לחסל את הכינים

כינים הן אולי הבעיה המציקה והמדבקת ביותר בגני ילדים לעיתים נראה כי הטיפולים בהן מורכבים ומסובכים. חברת TechCare פיתחה באחרונה ביחד עם בוגרי מכון ויצמן ובליווי רופאים וחוקרים מובילים את נובוקיד - המכשיר הראשון מסוגו בעולם להשמדת כינים וביצי כינים. הטיפול בעזרת המכשיר אורך כ-10 דקות בלבד והקפסולות שבו מכילות תערובת טבעית לגמרי של חומץ ורוזמרין.

מחיר ערכה שלמה: 299 שקלים ו-249 במחיר השקה.
מחיר 4 קפסולות: 59.9 שקלים

נובוקיד להשמדת כינים. יח"צ נובוקיד,
נובוקיד/יח"צ נובוקיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully