וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מדעי: 30 דקות בשמש ישפרו את חיי המין שלכם

11.7.2018 / 9:14

חוקרים מצאו שמחסור בוויטמין D גורם לירידה בחשק המיני - גם אצל גברים וגם אצל נשים. הפיתרון? צאו מהבית, תבלו קצת זמן בחוץ, ואז תחזרו אל בין הסדינים

איזה מקדם הגנה הכי יעיל נגד סרטן?/סיפור בדקה

בווידאו: איזה מקדם הכי יעיל בהגנה נגד השמש?

לרבים מאיתנו חסר ויטמין D, ויש לכך שלל הסברים: רובנו כבר לא יוצאים לשמש כמו פעם, וניתן רק להניח שלהתפתחות הטכנולוגית יש קשר הדוק לכך. אבל ויטמין D הכרחי לבריאות תקינה של בני האדם, ומתברר שגם לבריאות תקינה של חיי המין.

מומחית הסקס אלי דילקס טוענת כי "מבחינת הכימיקלים שזה משחרר, טסטוסטרון אחראי לרוב הדרייב המיני שלנו, והמחקרים מראים כי שמש היא נהדרת בתחום הזה. תחשבו על האדם הקדמון, כל הגברים שצדו חיות בשמש ואז חזרו והתרבו כדי להציל את הגזע שלהם".

אבל זה לא רק הטסטוסטרון. לוויטמין D יש גם השפעה על נשים: מחסור בו מוריד את רמות האסטרוגן, ובכך גם מוריד גם את החשק המיני.

עוד בנושא:
המקום שלא ידעתם שאתם חייבים למרוח בקרם הגנה
הסיבה שבגללה אתם חייבים למרוח קרם הגנה בטיסה

שיזוף.
אל תשכחו להמרח בקרם הגנה ולא להגזים עם החשיפה לשמש!

אז מה עושים? "מחקר הראה שגברים הסובלים מחשק מיני נמוך צריכים רק 30 דקות בשמש, מדי יום, למשך שבועיים, כדי להגבירו", טוענת דילקס. "כשצפוי גל חום אין ברירה אלא לבלות את היום בשמש - ואת הלילות בין הסדינים הקרירים".

דילקס היא לא הראשונה שטוענת כך, כמובן. מחקר שהתבצע ב-2010 ובחן 2,229 גברים גילה כי גברים עם כמות גבוהה יותר של ויטמין D במערכת הדם היו פעילים יותר מבחינה מינית.

עוד באותו נושא

האם מחאת הנשים הערומות בברזיל תצליח הפעם?

לכתבה המלאה
אישה וגבר במיטה לפני סקס. ShutterStock
צאו החוצה, ותודו לנו אחר כך/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully