וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חמש טעויות נפוצות בריצה שאתם יכולים לתקן מיד

וואלה! NEWS בשיתוף אגיסטן, וואלה! NEWS בשיתוף אגיסטן

23.7.2018 / 7:46

כמו כל דבר, ובטח כשמדובר בגוף שלנו, צריך לדעת לעשות את הדברים נכון. ריצה בצורה לא נכונה, הכנה לא טובה או פעולות מסוימות שנעשה בסופה עלולים לגרום ליותר נזק מתועלת. איך? אל תשברו את הראש, כי מדריכת הכושר אירה דולפין כאן כדי לעזור לכם

דברים שחשוב לדעת על ריצה/וואלה! NEWS

ישראל רצה קדימה ואפשר לראות את זה בכל מקום - בים, בפארקים, ברחובות הערים ובאתרי הטבע השונים. כולם רצים. הכושר הגופני הוא כבר מזמן לא טרנד אלא דרך חיים עבור רבים מאיתנו. ישנם מרוצים פתוחים, מרתונים וקבוצות ריצה לחובבים בכל עיר, מושב וכפר וזו מגמה מבורכת - גם מבחינה בריאותית וגם מבחינה חברתית. אבל כמו כל דבר, ובטח כשמדובר בגוף שלנו, צריך לדעת לעשות את הדברים נכון.

ריצה בצורה לא נכונה, הכנה לא טובה או פעולות מסוימות שנעשה בסופה עלולים לגרום ליותר נזק מתועלת. אגב, ריצה היא לא רק התנועה עצמה אלא גם הטיפול בכפות הרגליים וריצה עם ביגוד מתאים שיהיה לנו נוח לרוץ איתו ולא יהיו לנו שפשפות וגירויים בעור.

מה אסור לעשות לפני ואחרי ריצה, ואילו טעויות נפוצות אנחנו עושים במהלכה? אל תשברו את הראש, כי מדריכת הכושר אירה דולפין כאן כדי לעזור לכם לתקן את מה שדרוש תיקון ולשפר את מה שדרוש שיפור. נסו ליישם את הטיפים ואולי הריצה שלכם תהיה נכונה ובריאה יותר, וכך תשמרו על הגוף - בין אם אתם רצים מתחילים ובין אם אתם כבר מנוסים יותר. צפו.

וואלה! NEWS בשיתוף אגיסטן, וואלה! NEWS בשיתוף אגיסטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully