וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוזעים או רעננים: השאלון שיגלה כמה אתם שומרים על היגיינה בקיץ

מערכת וואלה! News בשיתוף פריגו

25.7.2018 / 7:00

הקיץ הישראלי מאופיין בדביקות מזעזעת, זיעה מביכה ולחות של סאונת אדים. בתקופה כזאת שמירה על ההיגיינה היא לא רק מומלצת אלא הכרחית להישרדות. בואו נגלה אם אתם עומדים במשימה בהצלחה

כתמי זיעה בבית השחי. ShutterStock
הקיץ מזמן איתו אתגרים לא פשוטים בכלל. גבר מזיע/ShutterStock

צפון אירופאים נדרשים להתמודד בכל שנה בעונת החורף עם קור קיצוני וכואב, אור שמגיח רק לשעות בודדות ביום ובמקרים רבים גם דיכאון עונתי לא פשוט בכלל. אצלנו האתגרים מגיעים דווקא בקיץ ויש כאלה שיגידו שהם לא פחות גרועים. כשהטמפרטורות עוברות את סף ה-35 מעלות והלחות מגיעה לאחוזים מבהילים של המדד - מציפות אותנו בכל שנה אותן הבעיות שאי אפשר לברוח מהן.

ההליכה ברגל בטמפרטורות גבוהות, כמו גם הזיעה, המאמץ והפטריות שמשגשגות בטמפרטורות האלה - כל אלו גורמים לבעיות רפואיות מציקות במיוחד כמו שפשפות, גירויים בעור, גרד, אדמומיות, יבלות, פטריות ועוד כמה אויבים לא מאוד סימפטיים. במצב כזה, אחד הכלים החשובים ביותר להימנעות מהצרות הוא פשוט שמירה על היגיינה ברמה נאותה.

ההיגיינה חשובה לא רק לאסתטיקה ולהרגשה הטובה שלנו. היא גם הדרך היעילה ביותר להימנע מבעיות רפואיות ולטיפול נכון בהן. בואו לבדוק האם אתם עושים את זה נכון - ואיפה אפשר להשתפר כדי להבטיח קיץ קצת יותר נעים.

  • עוד באותו נושא:
  • קיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully