וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הישראלים מתמודדים עם הקיץ? יצאנו לבדוק בחוף תל אביב

וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד, וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד

14.8.2018 / 7:44

לפעמים המילה "קיץ" בישראל היא אנדרסטייטמנט למילה "כבשן". החום הכבד והשמש החמה מחייבים אותנו לשמור על עצמנו. המממם, אתם יודעים את זה, אבל השאלה היא האם אתם עושים את זה. רז זלצרמן יצא לחוף תל אביב וחזר עם כמה תשובות שלא ציפה לשמוע. צפו

צילום מסך

אתם מרגישים את זה, את החום שבחוץ? זהו, הקיץ כבר כאן וזה אומר שיש לנו שעות אור ארוכות ומזג אוויר שמאפשר לבלות הרבה בחוץ. כן, "מאפשר" זאת מילה קצת מורכבת, כי הקיץ הישראלי יודע להכות היטב עם שמש בוערת ואחוזי לחות גבוהים. לפעמים המילה "קיץ" בישראל היא אנדרסטייטמנט למילה "כבשן", כי זה מה שאנחנו מרגישים בימים מסוימים.

החום הכבד והשמש החמה מחייבים אותנו לשמור על עצמנו. לשתות הרבה, להיות בצל וכמובן להימרח היטב. בטח אם אנחנו מבלים בים, בבריכה או בפארק או סתם הולכים ברחוב. המממם, אתם יודעים את זה, אבל השאלה היא האם אתם עושים את זה. הופה, פה אפשר לתפוס אתכם לא מוכנים. ואיפה הכי הגיוני לשאול עד כמה אתם יודעים להתגונן מפני השמש וליהנות ממנה בלי לצרוב את העור? רז זלצרמן תפס יום שמשי, לא שזה קשה לתפוס בימים אלה, ויצא לחוף תל אביב, המקום שבו הים, השמש ואתם מתמזגים לבילוי משותף, כדי לבדוק על כמה אתם שומרים על עצמכם ומגנים על העור מפני השמש. צפו.

וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד, וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully