וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבשורה ה"קשה" הפכה לאחד הרגעים הכי טובים בחיים שלה

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף מרק, בשיתוף מרק

3.7.2018 / 7:48

עבור רבים האבחון במחלה כרונית הוא נקודת משבר, אבל זה לא חייב להיות כך. צפו בראיון המרגש עם מיכל גרוס, שמספרת כי "היא אומרת תודה לטרשת נפוצה, היא הפכה אותי לאדם אופטימי יותר"

מערכת וואלה!

"לפני שמונה שנים התחילו לי זרמים בגוף, עקצוצים, הירדמות, הלכתי לנוירולוג והוא ישר שלח אותי ל-MRI, אבל בגלל שאני קלסטרופובית הדחקתי את זה", כך מספרת מיכל גרוס, אדריכלית בת 49 מרעננה, "חצי שנה אחר כך התחילו להירדם לי הרגליים, הייתי נופלת משטויות והבנתי שמשהו לא בסדר. חזרתי אליו, והוא בצורה מאוד חדה אמר לי 'את חולה - מה את בוחרת אשפוז או MRI', בחרתי באשפוז כדי שיבדקו כבר את הכל, ואכן התגלה שזו טרשת נפוצה". מיכל מספרת "שהשמיים לא נפלו", וכי הקושי העיקרי היה שהיא הבינה שלא תוכל לאמץ ילדה.

טרם האבחון מיכל עבדה כהנדסאית אדריכלות, לאחר שנתקלה בבעיות נגישות בעצמה היא הבינה שהיא רוצה לעשות שינוי משמעותי עבור עצמה ועבור החברה, והחלה לעבוד כמורשית נגישות. "זה היה פשוט תפור עליי, מצאתי את היעוד שלי - אני רוצה לעזור ולהנגיש כמה שיותר את הסביבה בשביל אנשים כמוני ואנשים עם מוגבלות". למרות קשיי המחלה, מיכל קובעת בחיוך כי "היום אני אומרת תודה על הטרשת, בזכותה הגעתי לייעוד שלי והפכתי לאדם אופטימי יותר".

צפו בראיון המלא והמרגש עם מיכל

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף מרק, בשיתוף מרק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully