פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      הסוד לריבועים בבטן מתחיל בכלל בכפות הרגליים. צפו

      אימון נכון כולל חימום, מתיחות, תרגילי גמישות ותכנית מסודרת כדי למנוע פציעות, וגם קשור בהיגיינה שלנו. רז זלצרמן יצא לטיילת של תל אביב והופתע לגלות כמה אתם מודעים לכך ששמירה על כפות הרגליים היא מפתח לכושר טוב וגוף חטוב

      הסוד לריבועים בבטן מתחיל בכלל בכפות הרגליים. צפו

      אנחנו מתאמנים במרץ כל השנה ובקיץ רוצים "לקצור את הפירות" ולהציג בים או בבריכה גוף חטוב ויפה. הדרך רצופת זיעה ומאמץ, לעתים אנחנו סובלים גם מפציעות ושפשפות, אבל בסופו של דבר הבריאות חשובה יותר מהכול והמטרה - גוף חזק, בריא וחטוב - חשובה מאוד.

      אימון נכון כולל חימום, מתיחות, תרגילי גמישות ותכנית מסודרת כדי למנוע פציעות. חלק מהאימון קשור גם בהיגיינה שלנו. אף אחד לא רוצה לסבול מפטריות, שפשפות וגירודים בכפות הרגליים, בעיות שנפוצות בעיקר בחודשי הקיץ.

      כדי להקטין את הסיכון להתפתחות פטריות בעקבות פעילות ספורטיבית רצוי להקפיד על אוורור הרגליים, במיוחד אם אתם נוהגים לנעול נעליים סגורות, לגרוב גרבי כותנה וללבוש תחתוני כותנה שאינם צמודים. רחצו מידי יום את האזורים "המועדים לפורענות" עם סבון מחטא ויבשו אותם היטב בעזרת מגבת - במיוחד את העור בין אצבעות הרגליים ובאזור המפשעה. לעוסקים בספורט מומלץ ללבוש טייץ צמוד, עדיף מכותנה, על מנת להימנע מחיכוך הירכיים זו בזו.

      אז איך נראים הריבועים שלכם בבטן ועד כמה אתם מקפידים על היגיינה? רז זלצרמן יצא לטיילת של תל אביב והופתע לגלות כמה אתם מודעים לכך ששמירה על כפות הרגליים היא מפתח לכושר טוב.