וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפה לכם: הטיפול המיוחד שנשים וגברים אוהבים באותה מידה

וואלה! NEWS בשיתוף אמריקן לייזר

18.1.2018 / 9:54

אי אפשר לנצח את הזמן אבל אבל להאט אותו, וטיפולי האנטי אייג'ינג והביוטיפיקציה הופכים פופולריים יותר ויותר. אילו סוגי טיפולים יש, מה ההבדל ביניהם ומהו החומר שמחליף את הסיליקון וכובש את העולם? צפו

צילום מסך

אנחנו רוצים ליהראות יפים וגם לנצח את הזמן ולהעניק לפנים שלנו מראה צעיר ורענן יותר, וזו הסיבה שטיפולי אנטי אייג'ינג וביוטיפיקציה הם כה פופולריים בעולם וכמובן - גם בישראל. קיימים שני סוגים של טיפולי הזרקות: טיפולי אנטי אייג'ינג שנועדו לטפל בכל מה שקשור לפגעי הגיל, לזקנה ולירידה בנפח הפנים, וטיפולי ביוטיפיקציה - טיפולים שאינם עוסקים בפגעי הגיל, אלא משפרים דברים שנולדנו איתם ואנחנו רוצים לשנות, כמו מילוי שפתיים, פיסול אף או עיצוב עצמות לחיים.

"הגברים לא נבדלים בשום דבר מהנשים, גם הם רוצים להיות יפים ולהרגיש צעירים", אומר ד"ר חגי בצר, מנהל תחום האסתטיקה באמריקן לייזר, וזהו רק חלק מהשינוי הגדול בתחום. חלק נוספף בשינוי קשור לחומרים בהם משתמשים הרופאים. "סיליקון זה חומר שמשתמשים בו פחות ופחות להזרקות באזור הפנים בכל רחבי העולם", אומר ד"ר בצר, "הסיבה לכך היא שהסיליקון עצמו זז ויוצר עיוותים לא נעימים והבעיה השנייה היא שאפשר להוציאו רק בניתוח, כך שאני מעדיף לעבוד עם חומצה ביאלורונית שאפשר להמיס בכל רגע נתון".

מה הכללים הכי חשובים בטיפולי הזרקות? מומחה מסביר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully