וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמת הסקס הטנטרית שמכשפת אנשים ב"מעגלי אוננות"

4.6.2018 / 9:29

ויקטוריה לואיז סמית' בת ה-27 יצאה ממערכת יחסים רעה והחלה להדריך באוסטרליה קבוצות אנשים בכל הנוגע לשחרור מיני. יש שם, בין היתר, מעגל אוננות ומסאז'ים ארוטיים

חשפנית הפכה למכשפת מין - שמגבירה אורגזמות בעזרת כישוף/עריכה: שניר דבוש

אישה כמו ויקטוריה לואיז סמית' כנראה שמעולם לא הכרתם. היא בת 27, מסקוטלנד, יש לה תואר ראשון בייעוץ וקואצ'ינג, אבל זה כלום לעומת מה שהיא עושה בחיים: מנחה אנשים וקבוצות ב"מעגלי אוננות" ומסאז'ים ארוטיים, במטרה לעזור לקליינטים שלה לאהוב את עצמם ולהרגיש יותר מסופקים.

וכאן זה נהיה מוזר יותר. "אני מבצעת קסמי סקס ומשתמשת בפולחנים כדי לעזור לשינויים במערכות יחסים", היא אמרה בראיון שהעניקה לתקשורת האוסטרלית. סמית', שקוראת לעצמה "מכשפה טנטרית" טוענת שביכולתה לשפר את מערכת היחסים של הלקוחות שלה, בכך שהיא "עושה שינויים ברמה תאית, דרך הגופים שלהם". ביחד עם בן זוגה, דני בן ה-26, השניים מסייעים לאנשים "לכוונן את תשוקות הגוף והתחושות" של הלקוחות.

עוד בנושא:
"הם רק רוצים סקס": האמת המלוכלכת של החברות המציעות שירותי ניקיון בעירום מלא
דוגמנית יצאה לרחוב ערומה וצבועה בצבעי גוף - אבל אז התחיל גשם
מנהרת טובלרון בין הרגליים: הטרנד המסוכן של קנדל ג'נר

חלק מהעניין, לדבריה, הוא "להיפטר מהבושה והטאבו בחברה שלנו בקשר למיניות, ולחזור לתמימות הארוטית". 65 דולר בלבד עולה להשתתף במעגל האוננות שוויקטוריה מציעה, כולל תרגולים פיזיים של ממש. המשתתפים מתבקשים להביא עימם מהבית שמן, מגבת ושמיכה, וכשהם מגיעים, הם מגלים גברים ונשים בגילאי 21 עד 80, שעוזרים אחד לשני לגלות ולהתחבר למיניות שלהם.

"אני עוזרת לאנשים למצוא חופש דרך מיניות", אמרה ויקטוריה, שהגיעה לתחום הזה לאחר שריפאה את עצמה, אחרי מערכת יחסים רעילה עם בן זוגה הקודם. כיום היא עוזרת בין היתר לאנשים שעברו טראומה מינית, או כאלה שפשוט רוצים להרחיב אופקים בכל הנוגע למיניות ותענוגות הגוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully