וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאני או לורל 2: מה אתם שומעים בהקלטה הזו ומה זה אומר עליכם?

22.5.2018 / 0:50

טירוף יאני או לורל הוביל רבים לחפש אחר קטעי קול דו משמעיים אחרים. הקלטה חדשה שוב מצליחה לפלג את הרשת לשתי מחנות: אלה ששומעים "בריינסטורם" ואחרים ששומעים "גרין נידל". הפעם, תוכלו לשנות בעצמכם את מה שאתם שומעים בעזרת המחשבה בלבד

מה אתם שומעים - בריינסטורם או גרין נידל?/REDDIT

חושבים שקטע הקול "לורל" (או "יאני") היה הדבר הכי מגניב ששמעתם לאחרונה? חכו שתשמעו את קטע הקול הבא, שכקודמו שוב מפלג את הרשת לקבוצת שומעי מילה אחת וקבוצת שומעי מילה אחרת, רק שבניגוד לו - הפעם תוכלו לשלוט על מה שאתם שומעים בעזרת המחשבה בלבד.

בסרטון הקצר שפורסם ע"י משתמש רדיט בשם squidjeep, הצופה מתבקש לענות על שאלה אחת: מה אתם שומעים: "בריינסטורם" או "גרין נידל"? צפו בקטע ובחרו.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מה אתם שומעים: "יאני או לורל?" ההקלטה שמטריפה את הרשת

לכתבה המלאה

גם כאן התשובה אינה חד משמעית. חלק מכם ישמע "בריינסטורם", חלק אחר ישמע "גרין נידל" וכמה בני מזל ישמעו גם וגם. הפעם, בניגוד ליאני ולורל, שם המוח עשה בעצמו את ההשלמה האוטומטית מבלי להתחשב ברצונכם האישי, כאן השליטה על המוח - וכך גם על מה שאתם שומעים - היא לגמרי שלכם. כלומר, אם תחשבו על המילה "בריינסטורם" בזמן שאתם מאזינים לקטע, זה מה שתשמעו. אותו דבר יקרה אם תחשבו על המילה "גרין נידל".

צפו בהסבר:

העיקרון עובד בדיוק על אותו עקרון של חידת "יאני" ו"לורל". איכות הסאונד, שינוי התדרים ורגישותם של אנשים לתדרים מסוימים דוחפים אותם למחנה כזה או אחר. המילה "בריינסטורם" חזקה יותר בתדרים נמוכים יותר, ו"גרין נידל" חזקה יותר בתדרים גבוהים יותר. במקרה הזה התדרים כל כך קרובים אחד לשני שבמחשבה בלבד תוכלו לעבור ממילה אחת לאחרת.

האם כמו במקרה הקודם גם כאן יש תשובה אחת נכונה? ב-HuffPost מצאו את הצעצוע המוזר שפולט את הצליל הזה וגילו ששמו "בריינסטורם". זה די עונה על השאלה שלנו.

  • עוד באותו נושא:
  • שמיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully