וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלוגרית הזאת ויתרה על אלכוהול - והתוצאה די מדהימה

15.5.2018 / 0:17

ג'ולי דבוט, בריטית בת 27, חיה חיי הוללות שגרמו לה לעליה במשקל. מהרגע שהחליפה את האלכוהול בשייקים והחלה לחיות חיים מאוזנים יותר, היא רזתה ולמדה לאהוב את עצמה כפי שמעולם לא אהבה

JELLY Devote

בסרטון - חלק ממשטר האימונים של ג'ולי דבוט

ג'לי דבוט היא בלוגרית בת 27 שבילתה את רוב שנות העשרים שלה כמו בת עשרים טיפוסית: הרבה מסיבות, הרבה אלכוהול, ולצערה, גם עליה במשקל. הבריטית המתגוררת בשפילד ניסתה להוריד את הקילוגרמים העודפים במספר דרכים, עד שלבסוף עלתה על טריק שנשמע הגיוני: להחליף את כל האלכוהול הזה בשייקים. התוצאה הסופית? ובכן, תמונה שווה אלף מילים, לא? אז הנה כמה תמונות.

עוד בנושא:
תרופת סבתא: סודות היופי של הסבתא היפה בעולם נחשפים
ככה זה נראה כשנותנים לאנשים העצלנים ביותר בעולם לעשות משהו
השיטה הגאונית לפתוח בקבוק יין באמצעות מצית
5 הדברים שגברים חושבים עליהם כדי לא לגמור - ביניהם גם אחד מזעזע במיוחד

"עכשיו אני מאוזנת, בניגוד ללילות ההוללות המשוגעים בבאלי, ואני מרגישה כל כך טוב!" דבוט כתבה אינסטגרם שלה. "אני מעדיפה להיות בנעלי ספורט מנעלי עקב, לשתות שייקים במקום ללגום שמפניה".

בתקשורת הבריטית דווח שבנוסף לאלכוהול עצמו, שככל הנראה תרם לעליה במשקל, דבוט היתה סובלת מהנגואבר למחרת, מה שמנע ממנה לעשות פעילות גופנית. היום היא שותה כוס יין אחת, פעם בשבועיים, שינוי משמעותי מהימים בהם נהגה לצאת לשתות שלוש פעמים בשבוע

דבוט דוגלת באיזון, לא רק בכל הנוגע לאלכוהול, ולא רק בקטע רע. "אני אוכלת סופגניה לצד סלט", אמרה. "אני לא שותה אלכוהול, והכי חשוב, עברתי מלשנוא את עצמי ללאהוב את עצמי. אני לא מחביאה דבר. אני לא משקרת. מה שאתם רואים זה מה יש. אני בטוחה בעצמי, חזקה יותר, ואני אדם טוב יותר עבור עצמי".

כמו כן, היא לא מאמינה שכמות הקילוגרמים מספרת את הסיפור כולו. "אנשים כל הזמן שואלים כמה הורדתי, ואני בכלל לא יודעת כמה שקלתי בשיא, כי שנאתי את עצמי כל כך שלא נשקלתי. המשקל לא משנה, אתה הוא שמשנה, איך שאתה מרגיש כלפי עצמך. אל תתרכזו במספר שיכול לנוע בטווח של 5 ק"ג ביומיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully