וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחדשו: 5 שירותים חדשניים שכדאי להורים להכיר

13.4.2018 / 12:06

לא תמיד קל להיות הורה בעידן המודרני, אבל יש לזה גם כמה יתרונות. רשימות השמעה ייעודיות להורים וילדים, אפליקציה לניהול מעקב אחר צרכי התינוק, קבוצת פייסבוק להורים ועוד כמה דברים שמקלים על הורים במאה ה-21

הורים צעירים מביטים בדאגה על התינוק שלהם. ShutterStock
כל עזרה היא מבורכת. זוג הורים ותינוקם/ShutterStock

הורות בעידן הנוכחי מגלמת בתוכה לא מעט אתגרים שהדורות הקודמים לא התמודדו איתם. אבל ישנם גם היבטים שבהם זה משתלם להיות הורה במאה ה-21. ההתקדמות הטכנולוגית מאפשרת להורים לעשות בקלות ואפילו בלחיצת כפתור מה שבעבר דרש הרבה יותר מאמץ והשקעה.

אם יש לכם ילדים קטנים, אתם בוודאי יודעים שכל עזרה היא מבורכת. אספנו 5 דוגמאות לחדשנות שיכולות להפוך את החיים שלכם ושל הילדים שלכם לקלים יותר:

1. ערוץ ספוטיפיי מותאם להורים ופעוטות

תינוק חמוד שומע מוזיקה באוזניות. ShutterStock
רשימות השמעה שקולעות בדיוק לטעם המוזיקלי של המשתמשים/ShutterStock

שירות המוזיקה הגדול בעולם, ספוטיפיי, הגיע לישראל ומביא איתו את האפשרות לבחור ברשימות השמעה שקולעות בדיוק לטעם המוזיקלי של המשתמשים.

בעיתוי מושלם לפתיחת עונת הטיולים, מציעה חברת מטרנה שש רשימות השמעה (פלייליסטים) המתאימות במיוחד להורים ולפעוטות שינעימו את זמנכם בדרכים וגם בבית: להירדם עם חיוך: מוזיקה מרדימה לתינוקות שמתאימה במיוחד לשעות הערב והלילה, לטיול (באוטו) יצאנו: רשימת שירים שכיף להעביר איתם את הנסיעה ברכב, לבייבי שלך ולך: שירים שכיף לשמוע יחד, השירים של הילדים: שירים קלאסיים לילדים כמו חורף של גידי גוב, אני רוק עם אמא, מותק של ארנה ואיך שיר נולד ועוד.

לרשימות ההשמעה של מטרנה בספוטיפיי

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

2. בייבי זון - לעקוב אחרי כל מה שהתינוק צריך

תינוק אוכל. ShutterStock
יומן מעקב נוח לשימוש בתוך הנייד שלכם. אבא מאכיל תינוק/ShutterStock

נולד לכם תינוק? מזל טוב. מתי הוא אכל? הצורך לעקוב אחרי כמה התינוק אוכל, כמה פיפי וקקי הוא עושה, מתי הוא ישן ומתי הוא קם הוא ממש לא רק התלהבות של הורים 'ירוקים'. זו אחת הדרכים הטובות והיעילות ביותר לעקוב אחר בריאותו של התינוק ולדעת שהוא מקבל את כל מה שדרוש לו לצורך התפתחות תקינה בימים ובשבועות הראשונים שלו בעולם. המעקב הזה אחרי צרכיו של התינוק הוא לא תמיד פשוט כמו שהוא נשמע, במיוחד להורים עייפים ועסוקים.

בייבי זון היא אפליקציה שהיא יומן מעקב מקיף ונוח לשימוש. היא מכילה את כל הנתונים שאתם צריכים לאסוף בצורה ידידותית למשתמש ומאפשרת לכם להוסיף את המידע החדש בקלות וביעילות. הניווט באפליקציה נחלק לקטגוריות: האכלה, החלפת חיתול, תזכורות ומידע נוסף. פונקציית התזכורות תסייע לכם לא לפספס את מתן הוויטמינים שעליכם לתת לתינוק (ויטמין D, ברזל וכו'). אפשר גם לייצא את כל המידע שאספתם על הטיפול בתינוק שלכם לדואר האלקטרוני. ובמידת הצורך לשלוח אותו לרופא הילדים, יועצת ההנקה או כל גורם אחר שיוכל להפיק ממנו תועלת.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד
להורדת האפליקציה לאייפון

3. keepy - אפליקציה לשמור ציורים של הילדים

אבחון ציורי ילדים. באדיבות: קרן יטיב, מערכת וואלה! NEWS
לא חייבים לשמור הכל. ציורי ילדים/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות: קרן יטיב

אם ערימות הציורים והיצירות שהילדים שלכם מביאים מהגן מאיימות להשתלט גם על מרחב המחייה שלכם, תשמחו לדעת שגם התחום הזה כבר זכה לדיגיטציה בעידן ההורות המתקדמת והטכנולוגית. אפליקציית keepy היא אפליקציה ייעודית לשמירה וקטלוג של ציורי ילדים. דרך האפליקציה אתם יכולים לצלם ולהעלות את מאות יצירות המופת של הילדים, להוסיף לכל יצירה תיאור ותאריך ואפילו סרטון וידאו וליצור אלבום דיגיטלי, שאותו אגב, אפשר גם לשתף עם כל שאר בני המשפחה ואפילו ברשתות החברתיות. כי הרי סבתא בטוח תרצה להחמיא לוואן גוך הקטן שאתם מגדלים בבית. את הדפים הרבים של יצירות המקור, תוכלו להשליך לפח סוף סוף בלב ובמצפון שקט.

4. קבוצת הפייסבוק צרת רבים

איור של הורים עם תינוק במיטה. ShutterStock
אם כבר להיות הורים, אז לפחות בחברה טובה/ShutterStock

הפתגם הידוע אומר שצרת רבים היא נחמת טיפשים, אבל מי שנמנה על האוכלוסייה המובסת, השחוקה, טרוטת העיניים והמאוהבת בשוביה של הורים לילדים בישראל יודע - אין לנו הרבה בחיים האלה פרט לילדינו האהובים והידיעה שלהורים אחרים קשה בדיוק כמונו או אפילו יותר. בדיוק מהסיבה הזאת הקמנו את קבוצת ההורים צרת רבים בפייסבוק שמטרתה להיות מקום מכיל ולא שיפוטי שבו אפשר לנהל דיונים מהותיים אבל גם לשאול שאלות קטנות ויומיומיות ולשמוע מה הורים אחרים חושבים על זה, מה הם למדו מהניסיון שלהם וגם מה חושבים על זה אנשי מקצוע רלוונטיים כמו מדריכות הורים, יועצות שינה, קלינאיות תקשורת ועוד.

צרת רבים: קבוצת הפייסבוק של וואלה! הורות

5. פייבוקס - איסוף כסף לוועד הורים

העברת תשלומים באפליקציה. ShutterStock
לא צריך לחכות עד שכולם יביאו צ'קים/ShutterStock

שוב נידבו אתכם לוועד ההורים של הגן? איסוף דמי הוועד מהורי הגן יכול להיות משימה קשה וכפויית טובה. אבל היום כבר אפשר לעשות את זה יותר חכם ויותר קל. אפליקציית פייבוקס מכילה פונקציה ייעודית לאיסוף כספים עבור ועדי הורים שמאפשרת שקיפות מלאה בין חברי הוועד באשר לקצב התקדמות הגבייה ומצב החשבון. חשבון הוועד מתנהל בצורה נפרדת לחלוטין מהחשבונות הפרטיים של חברי הוועד וניתן להשתמש בכספים שנאספו החל מהרגע הראשון ולא להתקע ולהמתין עד שכל ההורים יתרצו וישלמו.

  • עוד באותו נושא:
  • הורות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully