וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס במחזור? למה לא. עכשיו אפשר גם בלי להתלכלך

4.4.2018 / 10:52

גביעונית חדשה בעיצוב שטוח מבטיחה לספק את הפיתרון לנשים שרוצות לקיים יחסי מין במחזור ונמנעות רק בגלל הבלאגן והלכלוך. הייתן מנסות אותה?

אתר רשמי

לסקס בזמן מחזור יש כמה יתרונות: זה יכול להקל על כאבי המחזור, להגדיל את האינטימיות עם הפרטנר שלך ואם תגיעי לאורגזמה זה עשוי אפילו לקצר מעט את משך הדימום. אבל למרות זאת, נשים רבות נרתעות מקיום יחסי מין בזמן המחזור, בין אם בגלל ה"לכלוך" שכרוך בזה ובין אם בגלל שהן פשוט פחות בעניין של סקס בימים האלה.

עבור הקבוצה הראשונה, יש לנו חדשות טובות (נראה לנו, לפחות). אם אתן בעניין של סקס במחזור ומה שעצר בעדכן עד כה היה החשש להתלכלך (וכן, ברור לנו שזה לא "לכלוך". אבל מה לעשות שזה מכתים את המצעים?), חברת אינטימינה האמריקאית השיקה מוצר היגיינה חדש שאחת המטרות שלו היא לאפשר סקס בזמן מחזור ללא חשש לדליפות.

עוד בנושא:
הבעל הכין אורז, לא תאמינו במה הוא השתמש ככוס מדידה
מה באמת מכילים מוצרי ההיגיינה הנשית?
דגל אדום: איך המחזור שלך בהשוואה לאחרות?

זיגי קאפ גביעונית שמיועדת לסקס. אינטימינה, אתר רשמי
מבטיחה להיות בלתי מורגשת. זיגי קאפ/אתר רשמי, אינטימינה

הזיגי קאפ היא למעשה סוג של גביעונית - מוצר היגיינה נשית רב פעמי, עשוי סיליקון, שמעוצב בצורת מעין כוסית גמישה שמוחדרת לנרתיק ואוספת שם את דם הווסת. את הכוסית יש לרוקן אחת ל-12 שעות, לשטוף ולהחזיר למקומה. החידוש שמבטיח המוצר החדש הוא בעיצוב שטוח שמתאים במיוחד לשימוש בזמן יחסי מין ואינו מורגש על ידי הפרטנר. "העיצוב המהפכני והשטוח של זיגי מבטיח שאף אחד לא ירגיש בה - לא משנה מה תעשו", מבטיחה היצרנית.

כאמור, הזיגי קאפ היא סוג של גביעונית, וגביעוניות אינן עניין חדש בשוק. יש לה אישור FDA והיא עשויה מסיליקון רפואי היפו-אלרגני, ללא לטקס וללא פתאלטים או כל חומר רעיל אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully