וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמת או שקר: 7 שאלות שיגלו מה אתם יודעים על זיעה

מערכת וואלה! NEWS בחסות מדיסון פארמה, מערכת וואלה! NEWS בחסות מדיסון פארמה

26.8.2018 / 7:44

אנחנו באמת שורפים יותר קלוריות כשאנחנו מזיעים? זה נכון שבצל משפיע על ריח הזיעה? ומי מזיע יותר, גברים או נשים? השתתפו בחידון וגלו כמה אתם באמת יודעים על המנגנון החשוב, המציק והמרתק של קירור הגוף

אנחנו לא אוהבים להזיע, אבל גם יודעים כמה גרוע המצב שלנו היה לולא המנגנון החיוני הזה. אנחנו רוצים להימנע מהזעת יתר ובניסיון למגר אותה מקשיבים לעצותיהם של "מומחים" למיניהם, בלי להבין שהפתרון לפעמים נמצא ממש מתחת לאף. אנחנו שואפים להכיר את הגוף שלנו, אבל לרוב צורכים מידע לא שלם מכל מני מקורות מפוקפקים. כל אלה יוצרים במידה רבה פערי אינפורמציה שאמנם לא מזיקים ברובם המוחלט של המקרים, אך לעיתים יכולים לגרום לנו לקבל החלטות שגויות שעלולות לפגוע בבריאות שלנו.

בכל הקשור למנגנון ההזעה, המבנה שלו ותפקודו, יש לא מעט מיתוסים ותפיסות מוטעות שרבים מתייחסים אליהם כאמת ניצחת. כדי להבין אילו מהם נכונים ומאילו שמועות חשוב להיזהר, שוחחנו עם ד"ר אופיר ארצי, מנהל מרפאת טכנולוגיות מתקדמות והמרכז המשולב לאסתטיקה במחלקת העור של בית החולים איכילוב. השתתפו בחידון וגלו מהי עמדתו על התפיסות המוכרות ביותר בתחום.

להזעה יש חלק מרכזי בהתנהלות שלכם וייתכן שהיא משפיעה רבות על החיים שלכם ומשבשבת את הפעילות התקינה שלכם. בהחלט כדאי לשקול טיפול רפואי למיגור הבעיה. כיום ניתן לעשות זאת באמצעות הזרקה ממוקדת ופשוטה של בוטוליניום טוקסין. זהו טיפול בטוח, יעיל ביותר ושאינו כרוך בתופעות לוואי משמעותיות. כדי לבצע אותו מומלץ להיוועץ עם פלסטיקאי או רופא עור מוסמך המנוסה בהליכים רפואיים מהסוג הזה.

תוכן המאמר הינו כללי ואינו בא להחליף התייעצות עם הרופא המטפל

מומלץ לבצע המשך בירור המצב הרפואי ולפנות הרופא המטפל. לרשימת רופאים לאבחון וייעוץ לחצו כאן

מערכת וואלה! NEWS בחסות מדיסון פארמה, מערכת וואלה! NEWS בחסות מדיסון פארמה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully