וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הזו רוקדת על עמוד בחודש תשיעי וזה מטורף!

28.3.2018 / 7:50

אליסון סייפס מחזיקה חשבון אינסטגרם בו היא משוויצה ביכולות הפיזיות המופלאות שלה דרך ריקוד על עמוד. החלק היותר משוגע בכל הסיפור הוא שהיא עושה את זה שבועות לפני הלידה

היכולת של נשים להחזיק הריון ולשרוד את התקופה הזו כאילו כלום לא קורה לגוף שלהן היא די מדהימה. אבל מסתבר שיש כמה נשים שלקחו את היכולת הזו, שדרגו אותה ואתגרו את עצמן. אליסון סייפס היא אחת מהן. סייפס היא מדריכה לריקוד על עמוד מאורלנדו שבפלורידה שממשיכה לרקוד גם כשהיא בחודש תשיעי. את הסרטונים היא מעלה לעמוד האינסטגרם שלה והאמת היא שהיא השאירה אותנו עם לסת שמוטה.

אם גם אתן שואלות את עצמכן איך היא עושה את זה, סייפס הייתה מתעמלת אולימפית בעברה והיא רוקדת על עמוד כבר 13 שנים. "אני ברת מזל שאני עדיין יכולה להמשיך לרקוד על עמוד לאורך כל ההריון שלי", אמרה לאתר האינדיפנדנט האנגלי. ובינתיים היא אכן רוקדת את דרכה ללידה ומפרסמת צילומים שלה באינסטגרם.

העוקבים של סייפס גם הם כאמור נותרו המומים ורבים מהם מפרסמים תגובות על גבי הפוסטים שלהם, כאשר חלק מהם כותבים כי "נשים באמת שולטות בעולם" ואילו אחרים פשוט משבחים אותה על היכולות הפיזיות שלה בפרט בתקופת ההריון. מה שבטוח (די בטוח) זה שהלידה שלה הולכת להיות קלה.

עוד בנושא:
עצות ממיילדת: כל מה שאת צריכה לדעת לקראת לידה
הרופא הזה יגרום לך לרצות להגיע לחדר הלידה
13 דברים שאת מתה לדעת על לידה, אבל מפחדת לשאול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully