וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיטת ORTHO K": לקום בבוקר ולראות בלי משקפיים

27.2.2018 / 8:43

ללכת לישון עם עדשות, לקום בבוקר ולראות בלי עזרת משקפיים - נשמע לכם כמו חלום? תדעו שזה לגמרי אפשרי. ליאורה שנקמן מרשת מכבי ממבט ראשון מסבירה איך בדיוק עובדות עדשות לילה לתיקון הראייה

מכבי

ללכת לישון עם עדשות ולקום בבוקר ולראות טוב גם בלי משקפיים? נשמע כמו חלום. אבל היום זה לגמרי אפשרי לקום בבוקר, ללכת לעבודה ולהשאיר את המשקפיים בבית, הודות לעדשות Ortho K. יצאנו לחדרה לחנות אופטיטק מרשת מכבי ממבט ראשון כדי להבין איך עובד הקסם הזה.

עדשות ORTHO K, המכונות גם עדשות חלום, או עדשות שינה, הן עדשות מגע מיוחדות שמטפלות בקוצר ראייה. הולכים לישון איתן בלילה, וקמים בבוקר לראייה טובה למשך כל היום, וזאת ללא הצורך להשתמש במשקפיים או בעדשות מגע.

ליאורה שנקמן מאופטיטק חדרה, מסבירה איך זה עובד: "ברגע שאתה ישן עם העדשה היא משנה איזשהו מבנה בקרנית - כמו שבניתוח מסירים איזשהו חומר מהקרנית, אז פה אנחנו לא מסירים אותו, אלא מזיזים אותו ומאפשרים ראייה צלולה למהלך כל היום". למי מתאימות העדשות האלה? "כל מי שמתאים לניתוח הסרת משקפיים בלייזר סביר להניח שיתאים גם לזה", אומרת ליאורה, "זה בעיקר מתאים למי שמתלבטים לגבי ניתוח ולא אוהבים משקפיים ועדשות. עבורם זה פיתרון מאוד מוצלח".

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף מכבי ממבט ראשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully