וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את לוקאס, התינוק החדש של גרבר שעשה היסטוריה

8.2.2018 / 9:51

הוא רק בן שנה וחצי אבל הוא כבר הסב להוריו גאווה גדולה מאוד כשנבחר לככב בקמפיין של ענקית מזון התינוקות האמריקאית. אז למה כולם מתרגשים כל כך? לוקאס הוא התינוק הראשון שסובל מתסמונת דאון שנבחר לייצג את החברה מאז שהוקמה, והכל בזכות החיוך הענק שלו

התינוק החמוד הזה שאתם רואים פה בתמונה הוא לוקאס וורן בן השנה וחצי, והוא עשה הסיטוריה אתמול: לוקאס נבחר לככב בקמפיין של ענקית מזון הילדים גרבר, וזו הפעם הראשונה שהחברה בוחרת, מאז שהוקמה לפני 91 שנים, בתינוק עם תסמונת דאון להופיע ברשתות החברתיות שלה בשנה הקרובה.

"מאז שהתחלנו לבחור תינוק אחד שייצג אותנו כל שנה, אנחנו בוחרים את התינוק שמדגים את המורשת הארוכה של גרבר שנעוצה בהכרה כי כל תינוק הוא תינוק גרבר, ולוקאס הוא הליהוק המושלם", אמרה קריסטין ווטן, דוברת החברה לאתר החדשות CNN.

לוקאס מגיע מדלטון שבג'ורג'יה והוא נבחר מבין 140,000 מועמדים אחרים. אז מה מביא לו התואר החדש? הוריו של לוקאס יקבלו 50 אלף דולרים על השתתפותו ולוקאס יככב במודעות החברה ברחבי ארה"ב למשך שנה. "אנחנו מקווים שההזדמנות הזו תשים זרקור על האוכלוסיות המיוחדות בחברה ותחנך אנשים שעם קבלה ותמיכה, אנשים אלה הם בעלי פוטנציאל לשנות את העולם -ממש כמו לוקאס שלנו", אמרו הוריו. האמת, מרגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully