וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבטיה פושרת או תרופה? מה נכון לעשות כשלתינוק יש חום

4.2.2018 / 7:08

כל הורה יודע שבחורף רוב הסיכויים שהילד שלו יחלה לפחות כמה פעמים וגם יעלה חום. איך ניתן לנסות ולהוריד את החום בבית, מה ההבדל בין התרופות השונות ומה עושים בכל זאת כשהחום מסרב לרדת? ד"ר עדי קליין, מנהלת מחלקת ילדים בבי"ח הלל יפה בחדרה מסבירה

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף Reckitt Benickser

אחד התסכולים הגדולים שהורים חווים הוא כשהחום עולה אצל הקטנטנים שלנו ומסרב לרדת. אירחנו את ד"ר עדי קליין, רופאת ילדים ומנהלת מחלקת ילדים בבי"ח הלל יפה בחדרה שתסביר לנו מה הדרך הטובה ביותר למדוד חום, איך אנחנו יכולים לנסות להוריד את הטמפרטורות בבית ומתי חייבים לגשת לרופא?

"ישנן שיטות שאנחנו יכולים לנסות בעצמנו לפני שאנחנו רצים לרופא", מסבירה ד"ר קליין. "אפשר לשמור על סביבה קרה, לעשות אמבטיה פושרת או לתת תרופות להורדת חום". בנוסף, חשוב להבין את המצב הכללי של התינוק ולראות איך הוא מתפקד. "יש תינוקות שאפילו עם חום גבוה מרגישים מצוין ומתפקדים ואין צורך לעשות שום דבר. לעומת זאת, יש ילדים שעם חום של 38 מעלות מרגישים מאוד רע וצריך להקל עליהם", מסבירה ד"ר קליין.

אז איך עושים אמבטיה לתינוקות כדי להוריד את החום, למה לא מומלץ לערבב תרופות להורדת חום ומה בכל זאת עושים אם החום מסרב לרדת? ד"ר קליין עם כל התשובות.

Reckitt Benckiser

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully