וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיאטה? הקבוצה הזו תעזור לכם לא להישבר באמצע הדרך

25.2.2018 / 12:36

אחרי שכולם אצלנו במשרד נשברו באמצע הדיאטה, הבנו שהגיע הזמן למצוא שיטה חדשה. אז פתחנו קבוצה תמיכה וירטואלית - לדיווח ארוחות, עידוד בשעות משבר והתייעצות עם דיאטנית. כך תצטרפו אלינו

בטן שטוחה. ShutterStock
הדרך לבטן שטוחה רצופת אכזבות. אישה חושפת את הבטן שלה/ShutterStock

כמה פעמים התחלתם דיאטה ונשברתם באמצע? גם אנחנו, וכך גם כל בן אדם אחר שאנחנו מכירים. התמדה לאורך זמן בתפריט שמטרתו ירידה במשקל היא משימה קשה, עם המון עליות וירידות (תרתי משמע), וברוב הזמן - היא מאוד מתסכלת.

אחד הפתרונות לבעיה הזו היא תמיכה, בין אם מדובר בקבוצת דיאטה שנפגשת פעם בשבוע או במפגשים קבועים עם דיאטנית. המפגש הקבוע והתחושה שבעוד כמה ימים צריך לדווח למישהו על ההתקדמות בדיאטה, גורמת לרוב האנשים להתמיד יותר. גם הליווי המקצועי והאוזן הקשבת תורמים להתמדה לאורך זמן, וגם משפרים את איכות הדיאטה.

אז מה הבעיה אתם שואלים? זמן. אותו משאב שהולך ונעשה יקר יותר. למי באמת יש זמן ללכת למפגשים קבועים לאורך זמן? ובכן, מצאנו לזה פתרון - קבוצת הרזיה וירטואלית, עם כל המידע והתמיכה של קבוצה, אבל כזו שזמינה בנייד שלכם כל הזמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתלבטים במה לבחור? בואו להתייעץ בקבוצה שלנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקבוצת מרזים בריא שלנו תוכלו לספר מה אתם אוכלים, להתייעץ עם החברים בקבוצה, וגם עם הדיאטנית המקצועית שמלווה אותה, וגם להתלונן ולהוציא קיטור. הכל מותר. מה אתם צריכים לעשות? לספק תמיכה לחברים בקבוצה, לשמור על דיון מכבד ומכובד, לא לתת עצות שאתם לא בטוחים לגביהם, ומדי יום חמישי לספר לנו כמה ירדתם במשקל. ואתם גם ממש מוזמנים לצרף חברים שזה יכול לעניין אותם. יאללה, מתחילים.

להצטרפות לקבוצת מרזים בריא לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully