וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים? קשה לכם? הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

31.10.2018 / 7:58

מי שאמר שצרת רבים היא נחמת טיפשים כנראה לא היה הורה. כל מי שיש לו ילדים יודע, שהידיעה שאתה לא לבד בבוץ הזה היא בכל זאת קצת משמחת. יש לנו קבוצה חדשה בפייסבוק. בואו, יהיה כיף כמו מסיבת סוף שנה בגן

איור של הורים עם תינוק במיטה. ShutterStock
בואו, יהיה כיף/ShutterStock

הפתגם הידוע אומר שצרת רבים היא נחמת טיפשים, אבל מי שנמנה על האוכלוסייה המובסת, השחוקה, טרוטת העיניים והמאוהבת בשוביה של הורים לילדים בישראל יודע - אין לנו הרבה בחיים האלה פרט לילדינו האהובים והידיעה שלהורים אחרים קשה בדיוק כמונו או אפילו יותר.

אז הקמנו קהילה סגורה, אקסקלוסיבית (סתם, לא באמת) וממוקדת שבה הורים יכולים לשאול, להתייעץ, לשתף או סתם להוציא קיטור בענייני הורות וילדים וכל דבר אחר שקשור לזה באופן ישיר או עקיף (משפחה-עבודה, חינוך וכל דבר אחר שעולה על דעתכם).

המטרה היא ליצור קבוצה מכילה ולא שיפוטית (מותר לשפוט בלב) שבה אפשר לנהל דיונים מהותיים אבל גם לשאול שאלות קטנות ויומיומיות ולשמוע מה הורים אחרים חושבים על זה, מה הם למדו מהניסיון שלהם וגם מה חושבים על זה אנשי מקצוע רלוונטיים.

אז אתם מוזמנים להצטרף אלינו לקבוצה "צרת רבים" בפייסבוק, ואם בא לכם לצרף עוד הורים שזה יכול לעניין אותם אנחנו נשמח מאוד. ואגב, השמועה אומרת שהורים שמצטרפים לקבוצה מתחילים לישון לילה שלם באורח פלאי וקסום.

צרת רבים: קבוצת הפייסבוק של וואלה! הורות

  • עוד באותו נושא:
  • הורות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully