וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשו ואל תעשו: הטיפים שיעזרו להתאים לעצמכם עדשות המגע

30.1.2018 / 8:14

עדשות מגע הן כמו קסם שמאפשר לנו להיות עם תיקון ראייה ולהרגיש בלי. יצאנו לרשת מכבי ממבט ראשון כדי לבדוק איך מתאימים לכל אחד את העדשות המתאימות לו ביותר ואילו עדשות הן הסטריליות ביותר?

ShutterStock

עדשות מגע מאפשרות לנו לראות טוב כמו עם משקפיים, אבל בלי ההגבלות של משקפיים. בקיצור, להיות עם ולהרגיש בלי. אבל השימוש בהן יכול לעורר עם הזמן מספר אתגרים ובעיות. לכן, חשוב במיוחד לבצע התאמה אופטימלית של סוג העדשות אצל אופטומטריסט מוסמך, דבר שיעזור למנוע מצבים כאלו.

פגשנו את אילנה מהחנות New Vision בוטיק, מרשת מכבי ממבט ראשון, שהסבירה לנו איך מתאימים עדשות מגע. התאמת העדשות מתחילה בבדיקה של אופטומטריסט, שבודק את מרשם המשקפיים, את קימורי הקרנית ואת איכות ומשטח הדמעות.

כחלק מהתאמת העדשות, יש לבחור בין סוגים שונים של עדשות כשלכל אחד מהם שגרת שימוש ותחזוקה שונה שמטרתה לשמור על ניקיון וסטריליות.

עדשות יומיות הן העדשות שדורשות הכי פחות ניקוי - בסוף היום פשוט זורקים אותן לפח ולמחרת פותחים אריזה חדשה וסטרילית. עבור עדשות דו שבועיות או חודשיות יש תמיסה מיוחדת לעדשות מגע, שאותה שמים בתוך מחסנית ייעודית ששומרת על העדשות לאחר שמסירים אותן ועד לשימוש הבא.

מה עדיף - עדשות יומיות או רב פעמיות? לדברי אילנה, יש מי שמתאים להם גם וגם. אך מומלץ כמובן להשתמש בעדשות החד פעמיות, מטעמים של סטריליות.

וואלה! NEWS בשיתוף מכבי ממבט ראשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully