וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רוצים ללכת לעבודה? מחקר חדש מצא את הדרך הכי טובה לזייף מחלה

24.12.2017 / 11:07

כבר הגיע החורף, ולא מעט מאיתנו חולים. אבל מה עם אלה שלא חולים ובכל זאת מעוניינים בחופש? ובכן, יש לנו כמה טיפים עבורכם ושימו לב - כדאי לכם למהר

חוקרים מאוניברסיטת MIT צילמו אנשים מתעטשים במצלמות במהירות גבוהה כדי להבין איך מחלות מתפזרות ועוברות באוויר/Massachusetts Institute of Technology

בווידיאו: כך נראית התעטשות בהילוך איטי ממש

דמיינו שבמהלך הלילה התקררתם, ועכשיו אתם חולים: שיעולים, נזלת, תה, נייר טואלט בכל מקום, אתם יודעים, שפעת רגילה שכזו. הדבר הבא שתעשו בוודאי יהיה להתקשר לעבודה ולהגיד שלא תוכלו להגיע כי אתם חולים, ואז ללכת לרופא.

אבל מה אם אתם לא באמת חולים, ובכל זאת לא בראש שלכם ללכת היום לעבודה? ובכן, מחקר חדש שהתבסס על תשובות של אלף אנשים, בדק מה הדרך הכי טובה לזייף מחלה - ובכן יש לעשות את זה ביום שני בשבוע, רצוי בחודש פברואר, ויש להתקשר לבוס שלכם באופן אישי בין 8:01 ו-8:30 בבוקר כדי לבשר לו על כך. כמו כן, מומלץ לקחת רק יום מחלה אחד, אם המחלה היא בדיונית.

עוד בנושא:

כך תדעו מה השעה הנכונה ללכת לישון כדי להתעורר רעננים - גם אחרי שינה קצרה
העישון מסוכן לא רק לבריאות: מחקר מצא שהוא גם מכער אתכם בעיני המין השני

אישה מטפלת בגבר חולה. ShutterStock
רק בריאות/ShutterStock

במחקר נמצא ש-80 אחוז מה"חולים" הרגישו אשמים עד שעות הצהריים. עשרה אחוזים אפילו הלכו לעבודה אחר הצהריים ו-39 אחוזים עבדו מהבית. שניים מתוך כל עשרה אנשים הודו באמת לאחר חקירה של הבוס, ונאלצו להגיע לעבודה.

"בסופו של דבר, רובנו מרגישים כל כך אשמים שאנחנו מתחרטים על כך", אמר אחד החוקרים. "לחשוב שעובדים יכולים להרגיש כל כך אשמים על זיוף מחלה עד כדי כך שהם ממש באים לעבודה אחר הצהריים זה מדהים. לטווח הארוך, מומלץ להימנע מזה. כנות היא המדיניות הטובה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully