וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא נלחמת בטרשת - אני מתמודדת איתה"

28.11.2017 / 7:44

כשהייתה בהריון עם בתה הגדולה, טל חזק אובחנה כחולה בטרשת נפוצה. מאז עברו 15 שנים, כמה וכמה התקפים, ולא מעט התמודדויות, אבל טל לא נותנת למחלה להפריע לה לחיות את חייה

תוכן שיווקי - אסור להשתמש!!!

טל חזק, בת 48, אובחנה כחולה בטרשת נפוצה לפני 15 שנים, כאשר הייתה בהריון עם בתה הבכורה. במהלך ההריון היא הרגישה ירידה באיכות הראייה בעין שמאל, ורופא העיניים סבר שהיא סובלת מגידול ראש. לאחר MRI ראש התגלה כי זה לא המצב וכי יש לה מוקדים של טרשת. "חטפתי סטירה בפנים", היא אומרת כשהיא נזכרת בהתמודדות עם גילוי המחלה.

מיד אחרי הלידה היא סבלה מהתקף של המחלה, והוא לא היה היחיד, מאז היא סבלה מהתקפים נוספים. בנוסף, כתוצאה מהטרשת, היא סובלת מפגיעה בעצב הראייה בעין שמאל, ומחולשה במוטוריקה עדינה בצד ימין של הגוף, בעיקר ביד. למרות זאת, טל מצהירה כי היא לא "נלחמת במחלה" אלא "חיה איתה". לדבריה, "אני מתמודדת איתה, אני ישנה איתה, מבלה איתה, מגדלת ילדים איתה, יש לי בית איתה, אני נוסעת איתה, אני חיה איתה".

לאחרונה, טל החליטה להפסיק ליטול את התרופה שבה הייתה מטופלת מכיוון שהיא חשה שהיא לא עוזרת לה, גם טיפול חלופי לא סייע לה, ולכן היא הפסיקה ליטול תרופות לטרשת עד שיימצא לה פתרון אמיתי. "אני מאמינה בצורה מוחלטת שתהיה תרופה שתיתן יותר תקווה לכל ההתקפים האלה", היא מצהירה.

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף מרק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully