וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך נראה היום הראשון שלכם בגן?

4.9.2017 / 14:21

בכל שנה הורים סופרים את הימים לסיום החופש הגדול ולתחילתה של השגרה, אבל אז כשמגיע הרגע שבו צריך להשאיר את הילד הקטן בגן וללכת, אנחנו נזכרים שבעצם לא כל כך פשוט להפרד

תוכן שיווקי - אסור להשתמש!!!

בכל שנה מחדש אנחנו ההורים מתלוננים על החופש הגדול והארוך ומצפים בקוצר רוח לפתיחת שנת הלימודים בבתי הספר והגנים ולחזרתה של השגרה. אבל אז כשמגיע ה-1 בספטמבר והקטנטנים נכנסים למסגרות, פתאום אנחנו נזכרים שאולי בעצם לא כל כך פשוט לנו להיפרד.

עבור הורים שמכניסים את ילדיהם הקטנים למסגרת בפעם הראשונה עם תום חופשת הלידה, תחילת השנה היא רגע מכונן וטעון במיוחד. רכבת ההרים הרגשית הזאת יכולה לנוע בין מתח, לחץ ודאגה לציפייה והתרגשות. מצד אחד, הבייבי שלנו כבר גדול מספיק בשביל להתחיל לפקוד מסגרת עצמאית, ללמוד דברים חדשים ולבלות זמן עם ילדים אחרים בני גילו וזה משמח ומרגש. ומצד שני, רק לפני רגע הוא עוד היה צמוד אלינו בכל דקה ובכל שעה. איך נפרדים עכשיו? איך הוא יסתגל לגן? ומי ירגיע אותו כשהוא יבכה?

ב-1 בספטמבר השכמנו קום יחד עם האמהות הנרגשות שליוו את תינוקן לגן בפעם הראשונה ושמענו מהן על התחושות, החששות והתקוות שלהן ליום הזה, איך הן נערכו לפרידה מהילד ואיך האינטואיציה האמהית שלהן סייעה להן בבחירת הגן הנכון ביותר עבורן ועבור התינוק שלהן.

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף מטרנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully