וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שיכולה להציל את חיי ילדיכם בשעת חירום

3.9.2017 / 9:43

עם פתיחת שנת הלימודים גם סף החרדה של חלק מההורים עולה. כדי לסייע להפיג את החששות, מציעה מד"א אפליקציה שיכולה להזעיק במהרה את צוותי החירום ולספק להם מידע שעשוי להציל את חיי הילדים

אילוסטרציה. ShutterStock
במקרה חירום דווקא טוב שלילד שלכם יהיה סמארטפון ביד/ShutterStock

פתיחת שנת הלימודים טומנת בחובה התרגשות רבה, אך גם לא מעט חששות של הורים מפני פגיעה אפשרית בילדיהם בשעות בהן הם לא יהיו שם כדי לפקוח עליהם עין. כדי להפחית מעט את סף החרדה, מציעים בארגון מגן דוד אדום להתקין בטלפון הנייד את אפליקציית "מד"א שלי", שתאפשר לילד להזעיק את שירותי החירום בלחיצת כפתור אחת, ללא צורך לזכור את מספר החירום.

עוד בנושא:
נשיכה קטלנית: כיצד מטפלים בילד שננשך על ידי בעל חיים?
כל שנייה חשובה: כך תטפלו באופן מידי בפגיעות עיניים נפוצות
איך אפשר למנוע הדבקה במחלות במסגרות חינוכיות?

עם הזעקת שירותי החירום באמצעות האפליקציה, ישוגר באופן מידי גם מיקומו המדויק של הילד למוקד החירום ולצוותים הנמצאים בדרכם אליו. כך יוכלו הצוותים המטפלים להגיע אליו במהירות, גם אם הילד לא יצליח להסביר בדיוק היכן הוא נמצא ומה קרה לו.

במד"א ממליצים גם להכניס לאפליקציה את המידע הרפואי הבסיסי של הילד, לרבות אלרגיות לחומרים שונים ולתרופות, מידע על שימוש במשאפים ופירוט של מחלות שונות כמו אסתמה, סכרת, אפילפסיה או מחלות לב. בנוסף, ניתן להכניס לאפליקציה כל מידע משמעותי אחר שיכול להבנתכם לסייע לצוותים במקרה חירום. כך יוכלו הצוותים לקבל את כל המידע הרלוונטי לטיפול, גם אם הילד בעצמו לא יכול לספק להם אותו.

אפליקציית מדא. ShutterStock
מידע שמקל על הצוותים ועשוי להציל חיים, מתוך האפליקציה/ShutterStock

חשוב לציין כי האפליקציה מותאמת לחלוטין גם לבעלי מוגבלויות וזמינה במגוון רחב של שפות. השימוש בה מאפשר גם גישה לכל המידע הרפואי של קרובי משפחה, מה שעשוי לסייע במקרים בהם בני משפחה אחרים לא יכולים לתקשר עם הצוותים הרפואיים, או שאינם יכולים להזעיק עזרה בעצמם. כך גם ההורה יכול להכניס אל האפליקציה את המידע הרפואי של ילדיו, ובמקרה חירום אף לשגר אליהם את צוותי ההצלה מבלי שהילדים יצטרכו לעשות דבר.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, אמר כי "מדא פועל כל העת למען קידום טכנולוגי והטמעת טכנולוגיות חדישות שיאפשרו הצלת חיים של כל אחד, בכל מקום ובכל זמן. מטרת אפליקציית 'מד"א שלי' לסייע בהצלת חיים ואני קורא לציבור ההורים לוודא כי האפליקציה מותקנת בכל אחד ממכשירי הסלולר של ילדיהם. בזמן אמת, האפליקציה תוכל לסייע להציל את חייהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully