נושאים חמים

חוזרים לשגרה? 5 טיפים לשמירה על המשקל

ספטמבר בפתח, הילדים חוזרים לבית הספר והמבוגרים שבים לעבודה סדירה. בעוד בקיץ יש יותר זמן להתאמן, בסתיו זה קשה יותר, אבל עדיין יש דרך לשמור. גורו הכושר אירה דולפין עם חמש עצות שכדאי ליישם

אז אוטוטו 1 בספטמבר , הילדים חוזרים לגנים ולבית ספר ואנחנו לעבודה סדירה. שבקיץ ובחופש היה לנו יותר זמן להתאמן, לרוץ ולעשות דברים שאנחנו אוהבים, וכשחוזרים לעבודה פחות יש לנו פנאי וכוח. אז הנה כמה טיפים פשוטים שיעזרו לכם לא לעלות במשקל במהלך השגרה.

אירה דולפין (מערכת וואלה! NEWS)
להמשיך להתאמן, גם עכשיו. אירה דולפין

1. לאכול מסודר במשך היום: אל תרעיבו את עצמכם במשך יום שלם, כדי ליהנות מארוחה מפנקת ושוברת דיאטה בערב. העובדה שתדלגו על ארוחת הבוקר והצהריים לא תעזור למנוע עלייה במשקל, אלא תיצור נפילה ברמת הסוכר בדם, תחושה של חוסר אנרגיה וחוסר ריכוז. בנוסף, אם מחכים כל היום כדי ליהנות מהמאכל האהוב, סיכוי גדול לכך שתאכלו מנה כפולה, מכיוון שתהיו כל כך רעבים.

2. מי שיכול - ותרו על המכונית. כדאי להגיע לעבודה ברגל, ואם רחוק מדי אפשר להגיע באופניים (לא חשמליים). ואם בכל זאת המרחק רב מדי, החנו את הרכב רחוק ולכו ברגל לעבודה. מי שבכל זאת חונה בחניון של מקום העבודה - אפשר להוסיף סיבוב הליכה אחרי שתחנו, 15 דקות רכיבה על אופניים בקצב בינוני - כ-160 קלוריות.

3. עשו לעצמכם טובה. מעכשיו בעבודה תעלו רק במדרגות וכמה שיותר. עלייה של 4-5 קומות תשרוף כ-100-110 קלוריות. שווה ביותר.

4. סיימתם לעבוד? חזרו הביתה ברגל או אופניים. אם אתם הורים לילדים קטנים, כמובן תעצרו לשחק איתם בגן שעשועים או בפארק. במקום ישיבה סטטית על הספסל בגינה תשתוללו איתם ותשחקו, וככה תרוויחו גם זמן איכות וגם שריפת קלוריות (שעת משחק בחוץ כ-130-150 קלוריות).

5. תנסו במהלך עבודה לשבת על כיסא נמוך יחסית (כדי שהעלייה ממנו תהיה יותר ארוכה) או על כדור בוסו גדול שהוא פחות יציב, אבל גורם לשרירי הרגליים והבטן לגייס יציבות כדי לשבת עליו. ככה גם תמנעו כאבי גב ותעבדו על שרירי הבטן המייצבים תוך כדי הקלדה על מחשב.

אם נשנה הרגלים קטנים - נוכל להרוויח בגדול. ושוב, העיקרון פשוט - שינוי קטן נוסף יעזור לנו בגדול. תנסו לזוז כמה שיותר. מכל מקום, לא נועדנו לשבת ללא מעש.

אירה דולפין (מערכת וואלה! NEWS)