וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך בחרתם את המשפחתון של הילד שלכם? ענו על הסקר שלנו

3.9.2017 / 8:41

אוגוסט תיכף נגמר והילדים ייכנסו בקרוב למסגרת, או שלא. מהן התחושות שלך ואיך בחרת את המסגרת לילד? ספרי לנו באמצעות סקר האימהות של מטרנה ותוכלי לזכות במארז מפנק של מוצרי החברה. את התוצאות נפרסם במשדר מיוחד באולפן וואלה! NEWS

אמא מקריאה סיפור לתינוק. ShutterStock
האם אתם מוכנים רגשית לשלוח את הילד למסגרת?/ShutterStock

למרות שמרבית ההורים עוד עסוקים בטרדות של חודש אוגוסט ומנסים להעסיק את הילדים בכל דרך שרק ניתן, האחד בספטמבר מתקרב בצעדי ענק. בעוד שבעבור חלק מההורים זו לא הפעם הראשונה שהם שולחים את ילדיהם למסגרות, בעבור אחרים מדובר על חוויה חדשה לגמרי, כך שמדובר בתקופה שעשויה להיות מלחיצה מאוד, אבל גם מרגשת ביותר.

בהורות, כמו בהורות, כל אחד בוחר לעשות את מה שטוב בעיניו לילדים שלו. יש ששולחים את התינוק למסגרת כבר בגיל כמה חודשים ואילו אחרים מעדיפים להישאר איתו בבית עד לגיל שנה ואף שנתיים. יש כאלה שמשאירים את הפעוט במסגרות למשך כל היום ואילו אחרים רק לחצי יום. חלק יבחרו לשלוח אותו למשפחתון ואחרים יבחרו במטפלת צמודה.

אם משחקת עם בתה. ShutterStock
איך יודעים על מי לסמוך?/ShutterStock

שאלה נוספת שמעסיקה את ההורים ששולחים את ילדיהם למסגרות היא כמובן הבטיחות של הילד, שעשויה בוודאי בחלק מהמקרים לקבוע את זהות המסגרת אליו הוא ישלח. יש הורים שיבחרו רק בגנים מרושתים במצלמות ואילו אחרים יסתמכו על המלצות של הורים אחרים ועל הודעות ווטסאפ מהגננת.

מהן התחושות שלך ואיך בחרת את המסגרת לילד? ספרי לנו ותוכלי לזכות במארז מפנק של מוצרי החברה. את התוצאות נפרסם במשדר מיוחד באולפן וואלה! NEWS.

אז לרגל ה-1 בספטמבר, מלאי את סקר האימהות של מטרנה ושיהיה הרבה בהצלחה בשנה החדשה:

עוד באותו נושא

"להרגיש את מה שהוא לא יכול להסביר": איך מרגישה אינטואיציה אימהית?

לכתבה המלאה
מערכת וואלה! News בשיתוף מטרנה
  • עוד באותו נושא:
  • תינוקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully