וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם לא היה מוכן לכפות הרגליים המוזרות האלה

1.8.2017 / 10:30

אצבעות או בהונות? צעירה סינית העלתה לרשת תמונות של כפות הרגליים המקריפות שלה והרשת לא מצליחה להירגע מאז. מה פשר התופעה ועד כמה היא נפוצה? צפו בסרטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
WTF?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפות רגליים הן לא איבר שאנחנו מקדישים לו יותר מדי מחשבה ביום יום, אלא אם כן אתם מטפחים פטיש רגליים. למעשה, יש לא מעט אנשים שעבורם מדובר באיבר גוף מוקצה, לא כזה שנעים להביט בו ובוודאי לא להתעכב עליו. אבל לתמונות של כפות הרגליים האלה אף אחד לא יכול להשאר אדיש.

התמונות הועלו לראשונה לבלוג סיני, על ידי צעירה ששמה לב שבכל פעם שהיא נועלת נעליים פתוחות היא מושכת סקרנים. ובתוך זמן קצר התמונה החלה לפרוץ גבולות ברשת והפכה לוויראלית ביותר. הסיבה כמובן ברורה לכל מי שעיניו בראשו – בהונותיה הארוכות ודמויות האצבעות, שמשוות לכפות הרגליים של הצעירה מראה של כף יד. מדובר בתופעה שקורית לאחד מתוך 13 בני אדם. לא מאוד נדיר, אך בהחלט לא נפוץ. אם כי במקרה של הסטודנטית הזאת מסין נדמה כי גם בקרב מי שיש להם את התופעה הזאת מדובר באורך חריג.

מבנה כף הרגל המיוחד הזה דומה לכפות רגליהם של קופי האדם, שגם הם ניחנו ביכולת לאחוז בחפצים באמצעות כפות רגליהם. כפות רגליים רגילות מאופיינות בגידים נוקשים יחסית, אולם כפות רגליים כמו אלה שבתמונות מאופיינות בגידים גמישים ורכים יותר, שמאפשרים לבהונות להתכופף ולהתקפל לצורך אחיזה. והצעירה הסינית בהחלט עושה שימוש ביתרון הזה לטובתה - לדבריה, זה משמש אותה בכל מיני הזדמנויות, כמו למשל כשהיא מעבירה ערוצים בשלט הטלוויזיה. לא מקסים?

עוד בנושא:
האנשים שנולדים עם יותר מ-10 אצבעות
המחלה שגורמת לבהונות הרגליים לנשור
האם האישה הזאת היא בעלת הלשון הארוכה ביותר בעולם?


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully