וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכו למקום השמח שלכן: האינסטגרם של האבות הלוהטים ביותר בדיסנילנד

24.7.2017 / 7:35

אין ילד או ילדה שלא חולמים על נסיעה לדיסנילנד, אבל אחרי שתראו את התמונות האלה – גם האמהות ימהרו להזמין כרטיס. עמוד האינסטגרם של האבות הלוהטים בדיסנילנד חזר מפגרה, בדיוק בזמן

מה התכניות שלכן לאוגוסט? אם עוד לא סגרתן חופשה משפחתית או קייטנה לילדים, הכתבה הבאה אולי תכניס אופציה חדשה לבורסת האפשרויות.

פארק השעשועים דיסנילנד בקליפורניה זכה לכינוי "המקום השמח ביותר עלי אדמות" ולא בכדי, משום שאין ילד שלא יצא מגדרו מרוב אושר מביקור בו. אבל חשבון אינסטגרם יצירתי הופך אותו לאבן שואבת גם עבור אמהות שרוצות לשטוף את העיניים. הפרופיל dilfs_of_disneyland מציג תמונות של אבות לוהטים שנתפסו בעדשת המצלמה בזמן ביקור בפארק השעשועים המפורסם יחד עם ילדיהם.

עוד בנושא:
תסביך אבא: למה אבות שמנמנים שווים יותר?
צפו בתגובה המפתיעה של אב שהבן שלו רוצה בובת ברבי

מדובר בפרופיל ותיק באינסטגרם, אולם באוקטובר 2016 פסקו לעלות בו תמונות חדשות, מסיבה שאינה ברורה עד היום. לאחרונה, התחדשה הפעילות בפרופיל וזרם חדש של תמונות אבות חתיכים על רקע התפאורה הקסומה והציורית של דיסנילנד החל לשטוף את הפיד.

אספנו כמה דוגמאות מייצגות, אבל קחו בחשבון שהן מגיעות עם אזהרה: יש סיכוי גדול שאחרי שתראו אותן תתחילו לחסוך לנסיעה לדיסנילנד. רק אל תשכחו לקחת איתכן את הילדים.

עוד באותו נושא

תעשו לנו ילד: האבות הכי לוהטים בג'ימבורי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully