וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העור מגרד לכם? זה הפתרון הטבעי הכי טוב

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף פריגו, מערכת וואלה! NEWS בשיתוף פריגו

9.7.2018 / 7:59

אין כמעט מי שלא השתמש באלוורה בעבר. מדובר בצמח אשר עוזר בטיפול בכוויות וגירודים, והדבר הכי חשוב שהוא אינו דורש מרשם רופא. בדיוק לעונה החמה - הנה כל היתרונות של אלוורה

אילוסטרציה. ShutterStock
צמח מופלא/ShutterStock

אנחנו רגילים לחשוב על אלוורה כעוזרת בעיקר נגד כוויות, אבל הצמח המופלא הזה טומן בחובו מספר לא מבוטל של תכונות ויתרונות בריאותיים שכדאי מאוד להכיר. מדובר בצמח שמסייע בבעיות עור, עוזר לטיפול בדלקות ומרגיע גרד. הנה כמה מהיתרונות הכי חשובים של האלוורה:

מפחיתה גרד
אלוורה היא כאמור אחד מצמחי המרפא העתיקים ביותר. צמח זה מסייע לטיפול בעור ומשמש להרגעתו. ניתן למצוא את האלוורה במוצרים שונים למריחה או כאחד המרכיבים בתרופות כגון קרם לטיפול בשפשפות ופטריות (אחת הבעיות המעיקות של הקיץ הישראלי). קרם כזה נותן מענה כפול: טיפול בפטרייה והרגעת הגרד.

עוזרת נגד עקיצות וצריבות מדוזה
עוד שני מפגעי קיץ גדולים ומעיקים הם עקיצת היתושים וצריבות המדוזות בים. אחד הטיפולים הטבעיים נגד עקיצות יתושים ונגד עקצוץ צריבת המדוזות הוא אלוורה שמרגיעה את האדמומיות והחום של העקיצה. כאשר מדובר בילדים עדיף להשתמש בחומרים טבעיים, ובכל מקרה לא למרוח אותם באזור הפה, האף או העיניים.

עקיצות יתוש. ShutterStock
צרה של קיץ/ShutterStock

משפרת את מראה העור
אלוורה יכולה לסייע בשמירה על עור נקי ומעניקה לו לחות. הסיבה היא ככל הנראה מפני שמדובר בצמח ממשפחת הסוקולנטיים שצומח באזורים יבשים ומאחסן מים בעלים שלו. העלים האלה לא רק מכילים הרבה מים, אלא גם קולגן - חלבון שתורם לשיפור מראה העור.

מטפלת בכוויות
כוויות מתחלקות לארבע דרגות: כוויות מדרגה ראשונה שטחית, דרגה שניה שנחשבת בינונית, דרגה שלישית שמוגדרת ככווייה עמוקה ודרגה רביעית שמוגדרת כדרגה עמוקה מאוד, בה העור הופך שחור. כאשר מדובר בכוויות מדרגה ראשונה, בהן העור הופך אדום, שורף, אך ללא פגיעה בשכבות העור, ניתן להשתמש בג'ל אלוורה שמקל על הכאב ואפילו יכול לזרז את ההחלמה. האלוורה מרגיעה ומקררת את העור ועוזרת בהחלפת העור האדום והשרוף בעור חדש. חשוב להתייעץ עם רופא בכל מקרה של ספק לגבי דרגת הכוויה.

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף פריגו, מערכת וואלה! NEWS בשיתוף פריגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully