וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי שמח? תלוי את מי אתם שואלים

6.7.2017 / 10:20

חמישי שמח למי שחוגג, אבל לא כולם חוגגים. השאלה אם סוף השבוע שלכם יותר מאתגר או יותר מפנק תלויה במידה רבה בסטטוס שלכם. תגידו לנו איך נראה הסופ"ש שלכם ואנחנו נגיד לכם אם אתם רווקים או הורים לילדים

ילד מגיע למיטת ההורים. ShutterStock
5 בבוקר, יום שבת/ShutterStock

היום יום חמישי! (יום חמישי!) אם אתם מזמזמים לעצמכם את המנגינה המאוסה הזאת בהנאה ובחיוך, כנראה שאתם נרגשים לקראת סוף השבוע. ואם אתם נרגשים לקראתו (ולא מתמלאים באימה ובתחושת מחנק, נניח) אז רוב הסיכויים שאין לכם ילדים קטנים.

איך אנחנו יודעים? תאמינו או לא אבל גם אנחנו פעם היינו רווקים בלי דאגה בעולם מתגלגלים אל סוף השבוע בעצלתיים, לא עושים תכניות מיוחדות... ספונטניים. זורמים ליציאה עם חברים בחמישי בערב, מתעוררים ביקיצה טבעית לקראת צהרי שישי, פוגשים חברים בקפה השכונתי ומעבירים עוד שעה-שעתיים עד השנ"צ המתוק. קופצים לים בשבת על האופניים ומנסים לדחות עד כמה שיותר את הקץ שבו שביזות יום א' תתחיל לחלחל.

והיום, מה? אם לא תפרנו את השבת בתכניות, טיול משפחות (רצוי במסלול עם מים), לו"ז מתוקתק של ארוחות משפחתיות ותזמנו בדיוק מטכ"לי את השנ"צ של שישי – הלך עלינו. כך נראה סוף השבוע של הורים לעומת סוף השבוע של רווקים. מצא את ההבדלים.

עוד בנושא:
הו מאמא: איזו קרדשיאנית היא האמא התאומה שלך?
אבא של שבת ובמבה: 10 דברים שרק הורים ישראלים עושים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully