וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן שתכירו את טרנד הסקס החדש - ללא מגע פיזי

27.6.2017 / 0:38

עושים מדיטציה? רוחניקים ממליצים לעלות שלב ולאפשר לנשמה לקיים יחסי מין תוך חוייה חוץ גופית עמוקה יותר עם נשמה אחרת בעולם הרוחני. מומחה מסביר: "זה מושלם - אין הריון, אין מחלות מין ואין אונס"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מערכת וואלה!

בסרטון - רפיק ידידיה, מומחה הטנטרה מספר על כנס הטנטריקס בישראל, בו לומדים על טכניקות להעשרת חיי האהבה והמין (אוגוסט, 2015)

מהו סקס אסטרלי ואיך תוכלו לחוות את החוויה החוץ גופית האינטימית והעמוקה הזאת? ובכן, טרנד חדר המיטות החדש והביזארי מזמין אתכם לקיים יחסי מין במימד הרוחני. בגדול מדובר בשתי נשמות שמתחברות בצורה עמוקה יותר מסקס פיזי, כשהחיבור מעניק חוויה עוצמתית יותר ונטולת מחלות מין או הריונות לא רצויים. נשמע פאן.

הסקס האסטרלי מבוסס על המסע האסטרלי, בו הנשמה מתנתקת מהגוף הפיזי ומסוגלת לרחף מחוצה לו, במישור הבין ממדי. זה קורה לכם בשלב השברירי בלילה שבין ערנות לשינה - התחושה המוכרת הזאת שהגוף עף או עוד רגע עומד ליפול לבור שחור. זהו השלב שבו הנשמה שלכם צריכה למצוא את הפרטנר לסקס - נשמה מרחפת אחרת המחפשת אחר מטרה דומה.

סקס אסטרילי. ShutterStock
מצטערים, אבל סקס אסטרילי לא כולל מגע פיזי/ShutterStock

עוד בנושא:

הגורו סטיב ג'ונס מסביר שלא מדובר במצב בו הנשמה עוזבת את הגוף כתוצאה ממוות ושזה בכלל לא דומה לחוויה הפיזית המוכרת לכם מסקס, "מדובר בחיבור רגשי ורוחני חזק. אתם תקבלו את הפידבק הזה שחסר לכם בעולם הפיזי. וזה אוטומטי כי הנשמה שלכם חשופה", הוא אמר, "משוב זה דבר מאוד חשוב במהלך הסקס וזה משהו שהולך לאיבוד לפעמים בעולם הפיזי. בעולם האסטרלי המשוב הוא אוטומטי כי אתה רואה את הנשמה של הפרטנר שלך". גם לא תוכלו לזייף אורגזמה בסקס האסטרלי, "אי אפשר לזייף כי כל הרגשות בנשמתו של האדם חשופים", הוא הוסיף, "חוץ מזה, יש לזה יתרונות רבים. אין הולדה, אין מחלות מין, אין הריון ואין אונס".

בעוד סקס פיזי מוגדר בדרך כלל ע"י חדירה פיזית, הסקס האסטרלי הוא למעשה רגע החדירה לנשמתו של האחר. "כל כוח הכבידה נעלם. כל המחסומים לאינטרקציה ולהכרה של האדם נעלמים", אמר ג'ונס. לדבריו, ניתן לעשות סקס אסטרלי בזמן הסקס פיזי. לעיתים אתם עושים את זה בלי לשים לב. מכירים את ההרגשה הזאת שאתם והפטרטנר שלכם מרגישים חיבור חזק וקסום אפילו במהלך הסקס, שכשהוא נגמר אתם תוהים איך זה היה יכול להיות כל כך טוב? ייתכן שברגעים אלו ממש חוויתם גם סקס אסטרלי.

עוד באותו נושא

"סקס בהתגנבות": טרנד הסקס המסוכן שהגיע הזמן לדבר עליו

לכתבה המלאה

צפו בהסבר המלא:

שכנענו אתכם לנסות? לצערנו, הדבר דורש הרבה מיומנות ואישה שניסתה זאת סיפרה למטרו הבריטי שהיא ובן זוגה ניסו וכשלו והוא אפילו נרדם לה באמצע. אם אתם בכל זאת רוצים לנסות את מזלכם, עליכם לשכב על הגב ולהירגע ככל שניתן עד שאתם מגיעים למצב מדיטטיבי. מכאן הדמיון נכנס לפעולה והנשמה שלכם חופשיה לחפש לה את הפרטנר הרוחני - שאינו חייב להיות זה שאיתכם בחדר, לצורך המקרה.

ספרו לנו אם הצלחתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully