וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה מפורסמים שברגע אחד התחילו לראות את העולם אחרת

ותוכן ממומן, תוכן ממומן

26.6.2017 / 9:03

קים קרדשיאן עשתה מזה ריאליטי, ניקול קידמן מחזירה חיוך למעריצים ולברון ג'יימס מרגיש שהשתפר על המגרש: קבלו את הסלבס שהדחיקו את מצבם, עד שהחליטו לעבור ניתוח לייזר וחייהם השתנו

ניקול קידמן בפסטיבל הסרטים הבינלאומי של פאלם ספרינגס, ינואר 2017. GettyImages
ניקול קידמן/GettyImages

המפורסמים תמיד צריכים להיראות במיטבם. בין אם הם על סט הצילומים, אולמות הקונצרטים, מגרשי הספורט או ועידות העסקים - עליהם לשדר כריזמה ונינוחות. חוש הראייה הוא החוש הדומיננטי ביותר ובלעדיו קשה להתנהל בחיי היומיום, בטח כשאתה מפורסם וכל צעד שלך מתועד על ידי צלמי פפראצי ונבחן בשבע עיניים על ידי התקשורת העולמית. אם בעבר ניתוח לייזר לעיניים נחשב לכזה המחייב טיפול ארוך וכואב, הרי שכיום הטכנולוגיה המדויקת והחדשנית הופכת אותו להליך קצר ונוח וזמן ההחלמה אורך ימים ספורים.

איך זה עובד? "אנו למעשה מלטשים את חלקה החיצוני של הקרנית באמצעות קרן לייזר משוכללת, מבלי לחדור פנימה", אומר ד"ר שמואל לוינגר, מומחה קרנית, קטרקט ורפרקציה, המנהל הרפואי של רשת המרכזים הרפואיים "עיניים". "בליטוש בעומק הקרנית, שני השלבים מבוצעים בלייזר, והתהליך מהיר, מדויק ואורך בסך הכול מספר שניות". את התהליך הקצר הזה עברו לא מעט סלבס במטרה לשפר את חיי היומיום שלהם מבחינת הנוחות וכן - גם כדי לראות ולהיראות טוב יותר. הנה שמונה מפורסמים ומפורסמות מהעולם שהחליטו להשאיר מאחור את המשקפיים ועדשות המגע.

ניקול קידמן

השחקנית היפהפייה ועטורת הפרסים לא ממש ראתה מה קורה סביבה במשך שנים ארוכות עקב קוצר ראייה. "מעולם לא הרכבתי משקפיים, אלא אם נאלצתי להקריא מטלפרומפטר בטקס כלשהו או כשנהגתי בלילה, אז לא הבחנתי במה שקורה סביבי", סיפרה ב-2007 בריאיון למגזין "מארי קלייר". הייתה בזה גם ברכה מסוימת משום שהיא לא ראתה את צלמי הפפראצי או את מבטי המעריצים. "הייתי ממש עיוורת", היא סיפרה מדוע החליטה לעבור ניתוח לייזר בעיניים. "היו לי חששות, זה הפחיד אותי", הודתה, אבל בן זוגה, המוזיקאי קית' אורבן, החזיק בידה וליווה אותה בתהליך עד להשלמתו. "היום אני רואה 6/6, אני לא מאמינה שחייתי כל כך הרבה שנים בערפל, אני מאוד מרוצה מזה" אמרה ותיארה את תחושותיה, "עכשיו אני רואה כשאנשים מביטים בי ואני יכולה לחייך אליהם בחזרה".

קים קרדשיאן

אצל הקרדשיאנס הכול גלוי, חשוף ומתועד, אז רק טבעי שקים קרדשיאן הפכה את ניתוח הלייזר בעיניה לריאליטי שבו חזו מעריציה בעולם. המצלמות ליוו אותה משלב הבדיקות ועד לניתוח עצמו, ואפשר היה לראות איך החששות שלפני הופכים לשמחה והקלה אחרי. האופן החושפני בו תועד התהליך הבהיר לרבבות אנשים שמרכיבים משקפיים שהוא למעשה קצר, יעיל ובטוח. "אחרי הניתוח הראייה שלי הרבה הרבה יותר טובה, אני ממש יכולה לראות", היא סיכמה לצופיה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הניתוח של קים קרדשיאן

לברון ג'יימס

הכדורסלן הטוב בעולם סגר השנה סדרת גמר NBA שביעית ברציפות וכבר בצעירותו נחשב כיורש פוטנציאלי למייקל ג'ורדן. הוא היה כוכב עוד כששיחק בליגת התיכונים, ומיד עם הצטרפותו לליגת הכדורסל הטובה בעולם הפך לשחקן דומיננטי שרק הלך והשתכלל עם השנים עד שהפך למכונת הכדורסל המושלמת. אי אפשר להגיד שלברון לא היה גדול לפני ניתוח להסרת משקפיים בלייזר שעבר בשנת 2007, אבל זה בטוח לא הזיק לקריירה שלו. הפורוורד שזכה בשלוש אליפויות NBA אמר לאחר ניתוח להסרת משקפיים שעבר, כי לניתוח היה חלק עצום בהצלחתו על המגרש.

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
לברון ג'יימס/AP

בוני טיילר

בפברואר 2017 בוני טיילר ריגשה את באי היכל התרבות בתל אביב ונתנה את הלב בהופעתה בישראל. בעבר טיילר סבלה מקוצר ראייה, מה שהקשה עליה לקרוא את מילות השירים והשפיע על חייה האישיים. "ניצלתי מקריסה טוטאלית של הראייה", סיפרה על ההחלטה שהביאה אותה לעבור ניתוח לייזר, "חברה הציעה לי ללכת לקליניקה ולעבור בדיקה כדי לראות אם אני יכולה לעבור ניתוח. אחרי ארבע שעות ידעתי שאני כשירה ולמחרת בבוקר נותחתי". ומה היא אמרה אחרי? "בעבר הייתי צריכה לקרב את התפריט במסעדה, איבדתי עשרות זוגות משקפיים והראייה הגרועה הפריעה לי להתרכז בשירה. עכשיו אני רואה ומדהים שניתוח כה פשוט משנה הכול".

אלטון ג'ון

אלטון ג'ון היה במשך שנים סוג של חפרפרת והעולם נראה לו די מטושטש בלי משקפיים. והיו לו הרבה כאלה, קרוב ל-4,000 (!) זוגות שקנה במהלך השנים, כולל זוג שג'ון לנון נהג להרכיב. . "כבר כל כך נמאס לי להגיד 'איפה הם?' ולחפש את המשקפיים, אני כבר לא רואה כלום, אז למה לחכות?". אמר ועשה. כיום הוא עדיין מרכיב משקפיים משום שהם מזוהים איתו כסמלו המסחרי אולם אלה אינם משקפי ראייה, אלא רק עדשות זכוכית ללא מספר.

אלטון ג'ון בהופעה בישראל. ניב אהרונסון
המשקפיים נותרו כסמל בימתי בלבד. אלטון ג'ון בהופעתו בישראל/ניב אהרונסון

קורטני קוקס

בשנת 1999, בשיא תהילתה של הסדרה "חברים", קורטני קוקס התקשתה לקרוא את הטקסטים שהגישו לה. היא לא הייתה מוכנה להרכיב משקפיים ונמאס היה לה מלהרכיב עדשות. אמנם היא כיכבה על הסט של "חברים", אבל הודתה שהיה לה קשה לשתף בקשיים שלה את ליסה קודרו וג'ניפר אניסטון, חברותיה לסיטקום המצליח, בבעיה שלה ובכך שמשפטית היא נחשבה לעיוורת עם ראייה ירודה של6/100. לבסוף היא אזרה אומץ ועלתה על שולחן הניתוחים. "זה נס, כל חיי השתנו", הצהירה לאחר שלטענתה חזרה לראות 6/6.

ריצ'רד ברנסון

היזם ואיש העסקים הבריטי הוא הרפתקן בלתי נלאה. אחרי שבשנות ה-70 הוא הפך את וירג'ין רקורדס לחברת תקליטים מצליחה, הוא נכנס לתחום התעופה ולשורה של יוזמות עסקיות בתחומים שונים, כשחלומו הגדול הוא להקים תיירות חלל. אין ספק שברנסון הוא אדם בעל חזון ש"רואה רחוק", וכדי לקבל עזרה קטנה בנושא הוא עבר ניתוח לייזר בעיניו. "זה גרם לי לראות שוב", אמר, וכעבור יום אחד בלבד לאחר הניתוח חזר לעבודתו.

סינדי קרופורד

היא הייתה דוגמנית-על, סמל ליופי, ובהמשך הפכה לשחקנית ובעלת מותג לאופנה וטיפוח, אבל במשך השנים משהו הפריע לקרופורד - הראייה. "אף פעם לא אהבתי עדשות מגע", סיפרה מדוע החליטה לעבור ניתוח לייזר וכיצד היא מרוצה מהתוצאות, "אפילו בדברים הקטנים - נניח להתעורר באמצע הלילה ולראות מה השעה בלי לאמץ את העיניים או לצפות בטלוויזיה במיטה, בלי משקפיים, ולהירדם בלי למעוך אותם".

לאתר "עיניים" - http://www.enaim.co.il/

סינדי קרופורד בטקס פתיחת פסטיבל קאן, 15 מאי 2013. GettyImages
סינדי קרופורד בפסטיבל קאן/GettyImages
ותוכן ממומן, תוכן ממומן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully