וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מכאבים כרוניים? הנה 7 דרכים מפתיעות לשיפור המצב

11.6.2017 / 13:06

טיפול תרופתי בכאב כרוני מוביל להקלה זמנית בלבד ועשוי לפגוע בכבד ואף להוביל להתמכרות. אם אתם סובלים מכאב והתייאשתם מהטיפול המסורתי, קיימות דרכים נוספות שהוכחו במחקרים רפואיים כיעילות למלחמה בו

אישה סובלת מכאבי גב. ShutterStock
תרופות מטפלות באופן נקודתי בכאב, אך יש עוד הרבה מה לעשות/ShutterStock

מי שסובל מכאבים כרוניים כמו כאבי שרירים, פיברומיאלגיה, מיגרנות ודלקות פרקים, לעיתים חושב כי לא משנה מה ינסה, הוא לעולם לא ימצא מזור לכאב. במקרים כאלו, משככי כאבים מספקים פתרון נקודתי בלבד, יכולים לפגוע במערכות הגוף ומפסיקים להשפיע כשהם מסולקים ממחזור הדם. אולם, בשנים האחרונות הבינו גם ברפואה המערבית כי שיטות טיפול טבעיות, סוגי ספורט מסוימים וטיפולים מהרפואה המשלימה עשויים להיות יעילים לטיפול בכאב במקרים רבים אפילו יותר מהתרופות. זאת מכיוון שהתרופות מטפלות בחלק אחד בלבד של הבעיה – בכאב הפיזי ברגע נתון. הטיפול לא מכסה מאפיינים אחרים בהתמודדות עם הכאב כמו לחץ, חרדה, מחסור בשינה ועיסוק טורדני ומתמיד בכאב.

עוד בנושא:
מחקר ישראלי: כאבים כרוניים פוגעים מאוד בתפקוד המיני
הכאב הלא מוסבר שמציק לאחת משבע נשים
תרגילי פילאטיס להקלה על כאבי גב תחתון

כדי להתמודד עם כאב כרוני בצורה טובה יותר, עלינו לקחת בחשבון את כל המאפיינים האלו ולטפל בכל אחד מהם ביעילות. כמה מחקרים בתחומים שונים מצאו דרכים יעילות לעשות זאת, שעשויות אולי להפתיע אתכם, אבל בהחלט לא יזיק לנסות אותן, בייחוד אם כבר התייאשתם מהטיפול המסורתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully