וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטן הריונית וזקן: זוג גייז שמצפה לילד ביולוגי ראשון מנפץ כל סטריאוטיפ אפשרי

1.6.2017 / 11:39

ביף וטריסטן שמגדלים יחד שני ילדים מאומצים, החליטו שהם רוצים להביא לעולם ילד משלהם. העובדה שאחד מהם הוא טרנסג'נדר עם איברי רבייה נשיים אפשרה להם לעשות זאת, ובדרך לפרק הרבה דעות קדומות

גבר טרנסג'נדר בהריון/פייסבוק

הריון ראשון הוא חוויה מרגשת ויוצא דופן בחייו של כל זוג, אבל עבור ביף צ'אפלו וטריסטן ריס, בני זוג הומוסקסואליים מפורטלנד, מדובר בהתרגשות עוד יותר גדולה. בני הזוג הם כבר הורים מאמצים שמגדלים יחד שני ילדים מאומצים, היילי וריילי – שהם למעשה אחייניו של ביף, שעברו לחסותם של השניים בשנת 2011 משום שאמם סבלה מהתמכרות לסמים.

לפני כשנתיים החליטו בני הזוג, שהם רוצים להביא לעולם גם ילד ביולוגי משלהם. טריסטן, שהוא טרנסג'נדר ונולד כנקבה הצליח להרות בשנה שעברה, אך בני הזוג איבדו את ההריון בהפלה טבעית. שברון הלב שחוו עקב ההפלה גרם לבני הזוג לרצות להמתין לפחות שנה לפני שינסו שוב להרות, אך בשל ייחודו של המצב שלהם והעובדה שכדי להכנס להריון טריסטן נאלץ להפסיק ליטול את ההורמונים הגבריים שאותם הוא לוקח באופן קבוע, הם החליטו לנסות שוב והפעם, הצליחו. טריסטן, שכבר מציג בטן הריונית לא קטנה, צפוי ללדת בקיץ בן.

עוד בנושא:
תסביך אבא: למה אבות שמנמנים סקסיים יותר?
להכנס להריון בזמן ההריון? יש דבר כזה

השניים מתחזקים בלוג, שבו הם משתפים מחוויותיהם בהריון. באחד הפוסטים התייחס טריסטן לסתירה שאנשים מסויימים חושבים שיש סתירה בין העובדה שהוא טרנסג'נדר והעובדה שהוא רצה להרות בעצמו. "אנשים חושבים שטרנסים הם אנשים שנולדו בגוף הלא נכון ושכולנו שונאים את הגוף שלנו וזו הסיבה שאנחנו עושים את השינוי", כתב טריסטן. "עבורי, לקחת טסטוסטרון שגורם לזקן שלי לצמוח ולקול שלי להעמיק ולהראות מבחינה חיצונית כמו גבר – לי, זה מספיק. מעולם לא הרגשתי שאני צריך לשנות את הגוף שלי ובוודאי שאני לא שונא את הגוף שלי. אני חושב שהגוף שלי מדהים ושזו היתה מתנה להיוולד בגוף הזה".

עוד באותו נושא

נדיר: שלישייה ובה תאומים זהים נולדה לזוג הומוסקסואלים

לכתבה המלאה

בני הזוג סיפרו עוד שבתחילת ההריון הם חששו מתגובות מביכות מצד הרופאים במרפאת ההריון שלהם, ולכן ביף התקשר למרפאה כדי להתריע מראש על כך שהם שני אבות ושאחד מהם הוא טרנס. אך לדבריהם, חששותיהם התפוגגו והם זכו ליחס מאוד חיובי מכל הרופאים שעמם נפגשו במהלך ההריון. עם זאת, טריסטן מספר שהמראה של גבר עם בטן הריונית לא תמיד מתקבל בשוויון נפש בכל מקום "אני רואה לפעמים אנשים מביטים בפני ומחפשים את שרידי הנשיות, הם ממצמצים בעיניהם ואני יכול לראות שהם מנסים לדמיין אותי בלי זקן ולנסות להבין איך נראיתי לפני השינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully