וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא ברייטנר: "גם אני הייתי פעם ילד שמן"

28.5.2017 / 14:01

גיבור "הישרדות" שגיא ברייטנר פרסם פוסט חושפני באינסטגרם, שמטרתו לעודד ילדים בעלי נטייה להשמנה: "הייתי ילד שלא מצא את עצמו חברתית, אוכל עשה לי טוב כשהרגשתי בודד. זה דורש כוח נפשי, אבל אפשר לעשות את השינוי"

את שגיא ברייטנר אתם מכירים היום כבחור נאה מהרשת וכאחת האושיות האטרקטיביות ב"הישרדות", אבל הוא הגיע להיכן שהגיע לאחר עבר לא פשוט כילד כבד משקל.

"כל החיים שלי התמודדתי עם מפלצת האוכל", כותב ברייטנר בעמוד האינסטגרם שלו, "לעזאזל, אני עדיין מתמודד איתה. לא לאכול בהגזמה יותר מדי, לאכול בריא, לדעת לנהל נכון את הזמנים.

ב"הישרדות" התמודדתי עם מפלצת אחרת לגמרי - מפלצת הרעב. וכן, כמה שהרעב הזה אמתי לכל הספקנים. כל מה שאתם צופים בו - אמתי. הרעב, הקור, תנאי השינה, המשימות, האסטרטגיות. הכול אמתי. רעב שאוכל אותך מבפנים. רעב כזה שאם הייתי מוצא פח זבל, הייתי מחטט בו בלי לחשוב פעמיים כדי למצוא משהו לאכול.

רוצים לקרוא ולראות עוד? היכנסו לעמוד האינסטגרם של שגיא ברייטנר

שגיא ברייטנר יוצא לסקי מים. אינסטגרם, צילום מסך
עדיין מתמודד עם המפלצת. שגיא ברייטנר/צילום מסך, אינסטגרם

"ההתמודדות שלי עם הרעב שם לא הייתה רק פיזית אלא גם נפשית, כי מה לעשות, אוכל מרגיע אותי. אוכל עשה לי טוב כשהרגשתי בודד בתור ילד. אכלתי יותר מדי, אכלתי המון גם אחרי ששבעתי, אוכל ניחם אותי. תמיד הייתי ילד שמן, אבל פה בתמונה הייתי בשיא שלי. רק מי שחווה ילדות של דחייה חברתית, ידע על מה אני מדבר. "לא למצוא את עצמך בחברה, להרגיש כישלון ואז כשאתה בדיכאון מזה - לאכול עוד כי זה אוכל שמנחם אותך. מעגל אכזרי של דיכאון והשמנה, דחייה חברתית וילדות לא קלה נפשית.

""אבל אני פה כדי להראות לכל ילד שקורא את זה - אפשר לצאת מהמעגל. אפשר לעשות שינוי, זה קשה, זה דורש הרבה כוח נפשי, אבל זה אפשרי אם רק רוצים באמת. להתחיל לחיות אורח חיים בריא, תזונה, ספורט. להתחיל לאהוב את עצמך ולרכוש ביטחון עצמי. אגב בתור ילד שלא מצא את עצמו חברתית באף מקום - מצאתי את עצמי ברשת. הייתי בפורומים, משחקי מחשב ורוב החברים שלי היו וירטואליים, עם כינויים מוזרים ולא שמות. גדלתי ברשת. אבל הנה - אחרי כמה שנים טובות, הרשת היא זאת שהרימה אותי שוב. בזכותה נחשפתי לראשונה והתחלתי להיכנס לעולם הבידור, בזכותה יש לי קהל עוקבים - אתם, שאני כל כך מעריך ואוהב. ובזכות הרשת, הגעתי גם להישרדות. אולי כדי לספר את הסיפור שלי, כדי שמי שנמצא באותו מצב שאני הייתי, ידע שזה אפשרי. ידע שיש תקווה. שלכם - שגיא השמן #שגיאהשמן"

שגיא ברייטנר. מגד גוזני
נאבק יום-יום בצורך לאכול. שגיא ברייטנר/מגד גוזני
שגיא ברייטנר - ביטבוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully