וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהי המחלה ממנה סובלת אשת נשיא המדינה?

24.5.2017 / 9:54

הרגע המרגש ביותר של ביקור טראמפ בישראל לא כלל את רה"מ ואפילו לא את הנשיא בעצמו. היו אלה נחמה ריבלין ומלאניה טראמפ שצעדו באיטיות יד ביד, בשל מחלתה של ריבלין. במה היא חולה ומדוע היא זקוקה לחמצן?

נחמה ריבלין ודונלד טראמפ בבית הנשיא 22 במאי 2017. פייסבוק, צילום מסך
נתנו נופך אנושי ואמיתי לביקור הממלכתי. ריבלין וטראמפ/צילום מסך, פייסבוק

ביקור נשיא ארה"ב דונלד טראמפ זכה לשפע של כותרות השבוע, אבל נראה שמי שמשכה את עיקר תשומת הלב (לפחות זו החיובית) היא נחמה ריבלין, אשת הנשיא. ריבלין צולמה בכמה תמונות מרגשות מאוד יחד עם הגברת הראשונה מלאניה טראמפ, והוסיפה נופך אנושי ואמיתי לביקור המאוד ממלכתי הזה. לאור החשיפה הגדולה של התמונות, רבים תהו מדוע אשת הנשיא משתמשת במחולל חמצן באופן קבוע. ביקשנו מד"ר עידן גורן שיסביר לנו מהי מחלת הריאות ממנה סובלת נחמה ריבלין, איך מאבחנים אותה והאם יש לה תרופה. הנה התשובות.

עוד בנושא:
צרות של עשירים: המחלות של הסלבס
המחלה ש-300 אלף ישראלי חולים בה ואתם לא מכירים
גילו מפתיע: לריאות יש תפקיד נוסף, פרט לנשימה

כאמור, נחמה ריבלין ומלאניה טראמפ סיפקו השבוע רגע מרגש כאשר נפגשו בפתח בית הנשיא בירושלים, לחצו ידיים בחוזקה והמשיכו להחזיק ידיים לכל אורך ביקורו של הזוג הנשיאותי. אנשי צוות בית הנשיא שנכחו באירוע סיפרו כי ריבלין קיבלה את פניה של מלאניה ואמרה לה בשקט כי היא "תשתדל מאוד להדביק את הקצב, אבל יכול להיות שהיא תהיה איטית יותר", בשל הצורך שלה להיעזר במיכל חמצן. לדברי הנוכחים במקום מלאניה אחזה את כף ידה של אשת הנשיא ואמרה לה: "נלך יחד בכל קצב שתבחרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully